Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sort beviklingstråd

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars, Gilleleje

Tilmeldt:: 28 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars, Gilleleje Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sort beviklingstråd
    Sendt: 29 Okt 2012 kl. 15:02
Hej,
Sort beviklingstråd plejer ikke at være et problem. Men normalt findes alle farver beviklingstråd i flere tykkelser. Men den sorte er lidt svær at finde i en "tyk" udgave. Er der en her på siden som ved hvor jeg kan købe en rulle "tyk" sort beviklingstråd eller som måske har en liggende der ikke bruges.
Mvh Lars Bahrt-Jørgensen
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 15:11
Hvad er "tyk" tråd, og hvor meget skal du bruge?
Til top
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars, Gilleleje

Tilmeldt:: 28 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars, Gilleleje Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 15:23
Hej Jan,
Ja, alt er naturligvis relativt men jeg forestiller mig noget der ligger på 0,40 - 0,50 mm i tykkelse. Og mængden er vel ca. en halv spole fuld.
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 15:46
Når vi snakker beviklingstråd, så er det A- (tynd), D- (tyk) og E- (nærmest flagsnor)
En halv spole? Også længden er relativ.
 
Ok, Jeg har D-tråd og ca. 3 km af dette, og vil bare vide om jeg skal bruge krudt på at køre 50 meter på en spole til dig ;-)
 
Men, præcisér dit ønske, så kommer dig behov nok til dig :-)
Til top
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars, Gilleleje

Tilmeldt:: 28 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars, Gilleleje Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 17:00
Hej Jan,
Tykkelse D lyder som helt rigtigt. Jeg vil - hvis muligt meget gerne købe ca. 30 meter af dig.
Venligst opgiv totalpris incl. porto på min e-mail lars@bahrt.dk så vil jeg overføre beløb til dig.
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 17:42
Prøv at google den amerikanske MUDHOLE de har den garanteret.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 19:17
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 19:50
Lars, send din adresse i en PM herinde til mig, så sender jeg en mængde meter til dig, u/b. Kan de bruges, er det fint. Kan de ikke, har vi gjort et forsøg Smile
Til top
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars, Gilleleje

Tilmeldt:: 28 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars, Gilleleje Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2012 kl. 22:31
Hej Jan,
Tusind tak for dit venlige svar og at du vil sende mig noget sort beviklingstråd.
Mvh Lars Bahrt-Jørgensen
       Rens Bygade 43, Rens
       6372 Bylderup Bov
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres