Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Polyleader Fenwick Fast sinking

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Polyleader Fenwick Fast sinking
    Sendt: 03 Okt 2012 kl. 15:40
Jeg har købt denne her Polyleader Fenwick Fast sinking, men da det er første gang jeg skal prøve at flue fiske med denne type forfang, (har altid kun fisket med alm forfang) Nu skal jeg have lidt råd med på vejen, jeg er bla, i tvivl om selve enden/tippet på dette forfang, hvorfor er det sidste stykke af nylon line og kun ca 30 cm langt, er det meningen at man skal binde et stykke forfang på dette stykke eller skal det være sådan ?,
hilsen Tommi
Til top
Martin Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin113

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin113 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2012 kl. 15:58
Hej
Ja det er meningen du skal binde et stykke nylon ell. ligende i..
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2012 kl. 16:43
ok mange tak for svar
hilsen Tommi
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres