Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

å fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Lund Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders-lh

Tilmeldt:: 28 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders-lh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: å fiskeri
    Sendt: 29 Sep 2012 kl. 21:49
Hej skal til og fiske i odense å og har i den forbindelse et par spørgsmål. Når i fisker i å hvordan fisker i så spinner, wobler og blink? Kaster i til modsatte brink skråt opstrøms eller hvordan.
Mvh
Anders
Fishing is not a matter of life or death. It's much more serious than that.
Til top
jan poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nofishtobig

Tilmeldt:: 22 Aug 2011
Geografisk: aarhus
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nofishtobig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 21:56
Citat: anders-lh

Hej skal til og fiske i odense å og har i den forbindelse et par spørgsmål. Når i fisker i å hvordan fisker i så spinner, wobler og blink? Kaster i til modsatte brink skråt opstrøms eller hvordan.
Mvh
Anders
 
Skråt opstrøms har fungeret fint for mig og en condom spinner (orange) har fungeret rigtigt fint for mig og har givet en del fisk
 
Mvh
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2012 kl. 09:10
woblere kastes nedstrøms enten til egen eller modsatte brink.. Alt efter å og forhold..
 
Spinnere og blink kan fiskes både op og nedstrøms, alt efter forhold.. Dog er det mest almindelige at fiske opstrøms med spinnere..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
klaus ringgaard kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
klausrk Avatar

Tilmeldt:: 05 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klausrk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2012 kl. 10:09
Hej
På det ydre stræk af odense å, fra fyns værket og til udløbet, bruger jeg som regl små udgaver af Hansen Stripper op til 10 gram, den hvide. Opstrøms fra Åsum broen, bruger jeg derimod oftest en orange rapala wobler flydende. Sagt på en anden måde, jo længere opstrøms jeg fisker i åen, jo mindre endegrej bruger jeg.


Redigeret af klausrk - 30 Sep 2012 kl. 10:09
Den der ligger på sofaen,kan kun trække torsk i land
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum