Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth headset til Mobil

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bluetooth headset til Mobil
    Sendt: 18 Sep 2012 kl. 16:37
Hej alle,
Min gamle er gået i stykker....så ville lige høre de lystfiskere(især kystfiskere), der også bruger bluetooth sammen med deres mobil, om der er en bestemt model, som kan anbefales?
De eneste krav jeg har er, at den skal have god støjreducering overfor vind....og have en bøjle, så den ikke falder af øret.....ellers behøver den ikke have andre specifikationer, end en alm. standard bluetooth...dvs. den skal selvfølgelig har have en ok lydkvalitet, så man kan høre hvad hinanden sigerWink
Mvh.
Michael L.
Ps.....hvis den skulle have vandmodstandsdygtighed overfor en byge el. to(waterresistant), så gør det da heller ikke nogetWink

 
 
 MORSØ LYSTFISKERFORENING - MLF's Ørreddage d. 29. & 30. september 2012
Mere info. på www.morslf.dk


Redigeret af Michlar - 18 Sep 2012 kl. 16:43
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2012 kl. 18:19
Jabra Wave
 
eller måske Jabra Sport, hvis du også bruger den til f.eks. lydbøger.
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2012 kl. 19:54
Jeg har lige set nogle anmeldelser på youtube og læst nogle anmeldelser på engelsk vedr. Jabra Wave.....og de var ikke imponeret over den...... Mht. Jabra sport, så vil jeg kun have mono....dvs. headset i det eneøre....skulle jo gerne kunne høre en fisk springe ;-)
Er der andre der har erfaringer med et bluetooth headset?
Mvh.
Michael L.
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2012 kl. 20:20
Kig evt lidt på bose eller jawbone

/Allan
Hellere ramme ved siden af end slet ikke at ramme....
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2012 kl. 20:49
Det blev en Jawbone ERA
http://www.computersalg.dk/produkt/920623?varenummer=920623&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser
Har fået fantastiske anmeldelser....og bliver brugt i det amerikanske militær..netop pga. dens surveræne støjreducerende egenskaber. Var lidt i tvivl om jeg ville købe den, da jeg troede at der ikke kunne bruges bøjle til den, men efter at have været inde på producentens hjemmeside, kunne jeg se at der fulgte hele 8 forskellige udskiftelige ørepropper samt en øre bøjle med. Så skal der fiskesTongue.
Kan i  øvrigt anbefale app'en: Auto SMS til din smartphone. I det program har jeg lavet en profil, som jeg slår til, når jeg skal på fisketur, så den sender et autosvar retur med en besked, som jeg har sat den op til. Beskeden går på, at jeg i øjeblikket ikke svarer på sms'er da jeg fisker, så hvis man vil i kontakt med mig, skal man ringe. Det er især rart, når man deltager i en fiskekonkurrence, hvor alle vil høre om der er gang i fiskeriet, hvor man er. Nå.......det sidste her var lidt off-topic.....men syntes lige jeg ville nævne app'en, hvis andre skulle have lyst til at bruge den.
Knæk og bræk og tak for hintet omkring Jawbone AllanThumbs Up ....også tak til dig Steen for dit svar.
Michael L
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2012 kl. 06:29
Så lidt. Håber at du bliver glad for den

/Allan
Hellere ramme ved siden af end slet ikke at ramme....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres