Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

...

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Fallemann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fallemann79

Tilmeldt:: 13 Mar 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fallemann79 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ...
    Sendt: 16 Sep 2012 kl. 13:27
...

Redigeret af Fallemann79 - 17 Sep 2012 kl. 12:26
Til top
Tommy Neider Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TN

Tilmeldt:: 01 Okt 2008
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 14:15
Det lyder overhovedet ikke som Børges Put n Take ..... ER du sikker på du var der ????
Til top
Torben Anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
topper

Tilmeldt:: 05 Okt 2002
Geografisk: Assens
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér topper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 14:30
Det lyder bestemt ikke som om det er Børge der har udstukket de retningslinjer.
Du skulle tage og henvende dig til Børge og høre om det kan ha sin rigtighed.
 
Til top
Thomas Fallemann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fallemann79

Tilmeldt:: 13 Mar 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fallemann79 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 14:31
Helt sikker, og vi sætter aldrig vores fødder der igen!
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 14:58
Nu er det en del år siden jeg selv har fisket der med en fritidsklub. Dengang fangede vi ikke rigtig noget, og da Børge(går jeg ud fra det var) kom forbi og så at ungerne ikke havde set skyggen af fisk gik han op i sit bassin og hentede en stak fisk til os, så vin kunne have lidt med hjem.
Er du sikker på at vedkommende var opsynsmand og ikke bare en sur gut der var en tur ved søen? Jeg havde nok taget kontakt til ejeren for at høre om det virkelig var sådan de ville drive en familieforlystelse...
Til top
Thomas Fallemann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fallemann79

Tilmeldt:: 13 Mar 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fallemann79 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 15:06
Jeg er ret sikker på at det var en opsynsmand. Han gik rundt og tømte skraldespande.
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 17:56
"Tømte skraldespande"..... det var nok derfor manden var sur. Det må have været en der hjælper Børge. For det er ellers ikke dette dårlige indtryk jeg har af denne put and take.
Mit indtryk er at det er af de bedste P&T-søer på Fyn.Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum