Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pinds mølle??

 Besvar Besvar
Forfatter
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: pinds mølle??
    Sendt: 10 Sep 2012 kl. 17:18
hej gutter

hvordan fisker put & take'n lige pt??

mvh daniel
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 17:57
bare en flue i vandet kan da godt lære dig det?? fik 4 på min sidste tur:)
du ka bare skrive i pb??
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 18:06
Søen fisker udemærket, vandtemperaturen er på vej derned af.
Og nu kommer den dejlige tid på året hvor søen ikke er overrendt Smile
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 18:30
hej
var der ude søndag fik en på 6 timer så ikke det helt store. ørderne gik meget i overfladen. men som rasmus skriver bliver vandet kolder nu så der sker vel snart noget
vh Tom
 
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 18:36

Det er rigtigt at de går højt og de er rigtige svære at få til at hugge:)

tror jeg fiskede til nok 250 fisk på den sidste tur og jeg fik 4 :) de er svære men det er fedt når det lykkedes:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 19:53
Hvordan kan det lade sig gøre at spotte 250 fisk i pinds mølle når vandet er sort som kul ? 
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:04
det kan det sagtens hvis du kigger og står de rigtige steder kommer der utrolig mange fisk forbi:) jeg er selv mere til harlev put and take men da den ene sø i harlev var udlejet den dag tog vi i pinds istedet for da vi ikke gad så mange mennesker:(
når jeg fisker kaster jeg udelukkende til sete fisk og altså jeg fiskede i 7 timer og der var altid nogle fisk jeg kunne kaste til så må du selv vurdere hvor mange fisk der var?
jaa vandet er noget brunt men hvis man fokusere  på noget kan man faktisk se okay langt ned i vandet. tror grunden til den ser helt brun ud oppe fra er at bunden er brun.
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:06
de gange jeg har været der har jeg overhovedet ikke spottet i nærheden af 30 fisk, det har dog aldrig været noget problem at spotte fisk i mange af de andre danske put søer. 
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:12
Citat: Steffan

de gange jeg har været der har jeg overhovedet ikke spottet i nærheden af 30 fisk, det har dog aldrig været noget problem at spotte fisk i mange af de andre danske put søer. 
 
Måske skal du prøve med nogle andre farver polaroid glas, måske er dine for mørke eller?
 
Kommer godt nok ikke tit ved Pindsmølle, men de gange jeg har været der, har der været masser af fisk at spotte og rimelig hugvillige.


Redigeret af JTHL - 10 Sep 2012 kl. 20:13
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:18
Hej Steffan det kræver lidt at stoppe fiskene i pinds man skal lige vende sig til at se hvordan de ser ud i det lidt brune vand. men tror ikke du skal skyde skylden på pinds kan selvfølgelig være du har været der på en dårlig dag eller sådan noget.
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:20
Har været der ca. 6 gange. samme dårlige vand alle gangene, det er ikke fordi jeg ikke fanger fisk i pinds, men vandet ser bare decideret klamt ud og synes ikke man kan spotte fiskene, så er jeg 1000 gange mere til harlev Thumbs Up
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 20:21
jamen jeg er enig med dig jeg er også 1000 gange mere til harlev:) fiskene fighter også meget bedre i harlev. eneste minus ved harlev vs pinds er at de ikke sætter ud i harlev så ofte som de gør i pinds:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2012 kl. 00:16
Det ligner godt nok et pruthul af karat med klamt vand på de billeder og klip man ser derfra Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum