Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Randers havnebassin lige nu ?

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Randers havnebassin lige nu ?
    Sendt: 09 Sep 2012 kl. 15:59
Hey , er der udmærket fiskeri i havnen lige pt og hva fisker i med ? er det mede eller blink osv. ?
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 16:43
Der er godt gang i aborre fiskeriet, både i haven og i åen.
Uggelhuse er også et besøg værd.

Selv fisker jeg med spinnere str 3-4 eller små woblere.
Men hvis du vil fiske i selve havnebassinet ville jeg nok fiske med jigs i gule/røde farver eller flåd.
Små agnfisk og levende fjordrejer fisket under flåd er rigtig effektivt.
Regnorm kan også bruges, men så må du regne med at fange en masse skaller og andre fredfisk som bifangst.

Mvh Rasmus

Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2012 kl. 20:46
Ja okay , jamen jeg fisker såment ikke for at spise, jeg fisker for at hygge mig :) så skaller er skam ligeså sjovt for mig som en laks , selvom jeg dog ikke kan snakke for højt om laksen og havørreden da jeg aldrig har landet mig en :( men det kommer nok en dag, og så skal den skønne fisk hurtigt posere for kameraet og så afsted på sin vej igen :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 11:02
Der er rigtig godt i havnen lige pt. Jeg var ude lørdag morgen hvor vi fik 18 aborre og en masse hug. Den største var på 960 gram, og de blev selvfølgelig genudsat. Men ja, jigs og spinnere er det jeg fanger på dernede :-)
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 18:35
Nikolaj og soelberg, i skal snart ud og fiske med gulvkongen her :P! Fluefiskeri også kan jeg fiske en bombarda stang til dig nikolaj så du også kan være med.
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 20:54
hehe jeg er klar zlatan , mon ikk min steelheadpro spinning 10-40 kan klare det :)  du siger bare til så står jeg ved havnen :) har godt nok kun sink 5 bombarda
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 20:56
Vi tager en tur til mariagerfjord og fisker efter havørred ;).. vi skal bare ha skaffet dig nogle vaders.. hvis ikk du har nogen i forvejen.
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 20:58
har et par neopren waders :) 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 20:59
ok lyder godt. så finder vi en dag.. regner med at jeg skal fiske på lørdag.. nok tidlig morgen hvis du kan komme op :P så har jeg nogle fluer til dig hvis det er.
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2012 kl. 21:00
helt sikkert :) Smid mig lige en besked på 30223364 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres