Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluefiskeri Bosnien

 Besvar Besvar
Forfatter
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluefiskeri Bosnien
    Sendt: 31 Aug 2012 kl. 16:45
Noget om fiskeri i Bosnien
Her par billeder fra floden Ribnik og Pliva
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 16:47
Fantastisk fluefiskeri,krystalklar vand og masse af fisk.
Kan anbefales til alle
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 18:15
Hold kæft hvor ser det da lækkert ud!
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 19:17
Og så er priserne noget anderledes end i Slovenien og Kroatien
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 21:22
Ser fint ud, men hvad med lidt detaljer ....... , hvordan er fiskeriet ... er det udsætningsfisk eller vilde fisk?

Hvad er prisniveauet for overnatning, mad og fiskekort?

mvh
Allan
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 22:52
Smile Ja det ser rigtig flot ud...  masse af "vilde" fisk og jeg mener vilde fisk,ikke lige som i Kroatien og Slovenien Regnbueørred som man kan også fange her i Danmark på en put&take sø. Fiskeriet er bare godt, let grej,små fluer og rigtig tyn forfang 0,08 Thumbs Up stallinger på 50cm er meget normalt kan fiskes på tørfluer hele dagen hvis man er til det. Priser er meget fornuftig... go og billig mad....billig sprut......
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 22:57

Flere billeder

Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2012 kl. 23:33
Lidt flere billeder fra den prgtfulde Bosnien
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 00:20
Fantastiske billeder Ado. Glæder mig til næste sommer hvor jeg selv skal derned :)
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 09:25
Ja Zlatan Wink jeg er der nede 7 til 10 gange om året og tro mig hver gang er der super spændende. Forår og efterår er min favorite det er for varmt om sommer.
Til top
Allan Vittrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vittrup74 Avatar

Tilmeldt:: 07 Aug 2002
Geografisk: Kysten på Hinsholm, Nordfyn, Østfyn samt Kongeåen, Gels Å, Vejen Å og Liver Å mv.
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vittrup74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2012 kl. 21:25
Hej Ado,
 
Virkelig fine billeder og flotte fisk. Jeg er helt enig i, at Bosnien er et fatastisk land - især for lystfiskere - og det vækker gode minder om min egen tur dernede tilbage i 2005. Vi fiskede dog i floderne Klokot og Una/Unac, som man kan læse mere om i artiklen her:
 
 
Jeg synes selv, at Bosnien på flere måder er mere interessant end Slovenien, men begge steder er bestemt en fiskerejse værd.
 
Mvh.
 
Allan Pedersen
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 09:08
Lidt brug af Google gav nedenstående link, hvor Andre Brun blogger i forbindelse med en tur i slutningen af maj 2012

http://vakmag.com/fluefiske/brun-med-venner-blogger-live

-Allan

Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 10:59
Citat: Romsdal

Og så er priserne noget anderledes end i Slovenien og Kroatien


Hej Henrik

Jeg går ud fra, at du hentyder til at det er billigere i Bosnien ;)

Har du selv været dernede og fiske, og i så fald fløj eller kørte du der ned?

Jeg kunne godt være fristet af en tur, men i så tilfælde skulle det ikke være midt om sommeren, da det plejer at være ulideligt varmt på Balkan i den periode.

-Allan
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 11:00
Ja jeg har haft en del danske fluefisker med på tur og tro mig alle var vild med Bosnisk natur,mad og fiskeri. Jeg arrangere selv ture ned til Bosnien så hvis der er nogen som er int. i kan I besøge min hjemmeside Smile  www.fishermansparadise.dk 
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 11:08
Rigtig Allan det med varme. Jeg plejer at arrangere ture om forår og efterår og det er også meget billigere fordi vi plejer at flyve der til. Flybilletter er væsentlig billigere!!!!
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 11:15
Hej Ado. Hvad plejer en tur at koste med alt det du beskred på din hjemmeside. Altså ca pris per person?
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 12:13
Citat: ado bl.

Smile Ja det ser rigtig flot ud...  masse af "vilde" fisk og jeg mener vilde fisk,ikke lige som i Kroatien og Slovenien Regnbueørred som man kan også fange her i Danmark på en put&take sø. Fiskeriet er bare godt, let grej,små fluer og rigtig tyn forfang 0,08 Thumbs Up stallinger på 50cm er meget normalt kan fiskes på tørfluer hele dagen hvis man er til det. Priser er meget fornuftig... go og billig mad....billig sprut......
 
Hej Ado.bl
 
Jeg vil give dig ret i at Bosnien er et pragtfuldt sted at fiske, billigt og meget gæstfrie mennesker.
Vi fiskede i de omtalte vande og med meget små fluer, de fleste fiskede med nymfer, men jeg kan desværre ikke genkende din omtale af Kroatien og Slovenien vedr: regnbuer, i Slovenien havde vi et fantastisk stalling fiskeri samt nogle smukke ørreder, i Kroatien fiskede vi næsten kun på vilde fisk og meget selektive fisk som var svære at få i tale, den eneste der virkelig fik knækket koden var Henrik fra A.Jensen.
 
I Bosnien boede vi hos en kriminal betjent med meget flotte værelser og fantastisk god mad, denne betjent kørte os rundt og besøgte flere famielier hvor vi smagte deres lokale snaps med stor fornøjelse.
Jeg kan kun anbefale alle der fisker med flue at prøve en tur til Bosnien, flotte fisk,billigt fiskeri gode muligheder for overnatning samt god tung mad der virkelig smager og så må man ikke glemme deres lokale blommebrændevin som man bliver budt af alle steder man besøger.
 
Send mig venligst en mail med priser og afrejse tidspunkter.
 
hilsen Ole
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 14:35
Ja Ole Slovenien og Kroatien har også rigtig flot vand og natur men jeg må indrømme at det er ikke som har været før, jeg ved ikke hvornår du har været dernede ,men nogen at deres vand er nu propfyldt med regnbuer. Det lokale folk siger at det er fordi der er stort interesse efter dem og det er derfor de smider dem i deres vand. Personlig har jeg ikke noget imod det,men synes det kan blive nogen gang for meget(får dem hele tiden på krog)selvom man presentere fluen til en fint stalling hvis du forstå hvad jeg mener Wink 
 
*Zlatan Priser afhænger af hvor mange er tilmeldt til turen (min.6 per.) Jeg arrangere tur med alt inklusive for en uge dvs. fly billet fra Kbh. til Zagreb,transport fra Zagreb til Bosnien og retur,opholdt i luksus hytter med fuld pansion(morgenmad,frokost og aftensmad),fiskekort og professionel fiskeguide Zeljko Prpic (europæiske mester i fluefiskeri 2010) for 10.000 kr som jeg synes er meget realistisk.
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 15:46
Sådan en tur står på min ønskeliste...

Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 18:01
hej ado.bl
 
Kom hjem fra Slovenien den 22 august.
 
Ole T 
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 19:53
*Michael Sådan en ønske må vi opfyldt en dag Wink
 
Ole hvor var I hen, var der ikke for varmt der nede...? Jeg plejer og fiske Sava Bohinjka,Sava Dolinkaog og Sava Radovljica og der er rigtig godt med fisk rigtig store stallinger og om vinter fisker vi efter hucho hucho rigtig spændene fiskeri. Men led os holde til emne Fluefiskeri i Bosnien Wink 
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2012 kl. 19:58
her er par billeder mere
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2012 kl. 21:35
Hej Ado.. Tak for sidst, da vi kom i snak på din fødselsdag ved søen... Det er din skyld, at jeg venter en let fluestang med posten til tørfluefiskeri!!! Hahahahahaha. Nej det bliver sjovt at prøve... Har prøvet at binde nogle af de små fluer, men det er sgu ikke nemt med de pølsefingre jeg render rundt med;-) Vi render nok ind i hinanden en anden gang:-)

Mvh Jeppe 
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2012 kl. 16:50
Ja men hej Jeppe Smile selv tak det var hyggelig at møde dig. Det med små fluer er ingen problemer i  jeg render selv med pølsefinger som du kunne selv se hehehe Hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så skal du bare sige. Jeg kan også komme forbi klubben når I selv binder fluer så kan jeg vise dig Wink Ellers som du siger render vi nok ind i hinanden en anden gang Smile
 
Hilsen Ado
Til top
Allan Vittrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vittrup74 Avatar

Tilmeldt:: 07 Aug 2002
Geografisk: Kysten på Hinsholm, Nordfyn, Østfyn samt Kongeåen, Gels Å, Vejen Å og Liver Å mv.
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vittrup74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2012 kl. 13:24
Kære alle,
Jeg kan se, at der er kommet rigtig meget info på nettet, siden vi i sin tid planlagde vores fisketur til Bosnien. Efter 5 minutter på nettet fandt jeg følgende priser for en uge i september (14 - 21/9 2012):
Fly tur/retur: 1316 kr. med Norwegian
Kost og logi (halvpen.): 1542 kr. i Kulen Vakuf (vi boede samme sted, og det er godt)
Billeje: 1189 kr. for en bil i golfklassen
Fiskekort: ca. 1000 kr. pr. uge/mand afhængigt af fiskevand
 
Hertil kommer evt. guide, drikkepenge, drikkevarer (alkohol), bagageafgift til lavprisselskaberne, madpakke/frokost osv. men alt i alt inden for mulighedernes grænser for de fleste! Med en moderne GPS (som dækker Bosnien) skulle det desuden være muligt at finde rundt på egen hånd.
 
Det vil være fedt med en tilbagemelding i form af billeder og tekst a la Ados, hvis nogen besøger landet... ;0)
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2012 kl. 13:28
Citat: vittrup74



Kære alle,
Jeg kan se, at der er kommet rigtig meget info på nettet, siden vi i sin tid planlagde vores fisketur til Bosnien. Efter 5 minutter på nettet fandt jeg følgende priser for en uge i september (14 - 21/9 2012):
Fly tur/retur: 1316 kr. med Norwegian
Kost og logi (halvpen.): 1542 kr. i Kulen Vakuf (vi boede samme sted, og det er godt)
Billeje: 1189 kr. for en bil i golfklassen
Fiskekort: ca. 1000 kr. pr. uge/mand afhængigt af fiskevand
 
Hertil kommer evt. guide, drikkepenge, drikkevarer (alkohol), bagageafgift til lavprisselskaberne, madpakke/frokost osv. men alt i alt inden for mulighedernes grænser for de fleste! Med en moderne GPS (som dækker Bosnien) skulle det desuden være muligt at finde rundt på egen hånd.
 
Det vil være fedt med en tilbagemelding i form af billeder og tekst a la Ados, hvis nogen besøger landet... ;0)



Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2012 kl. 20:10
Hold der op nogen priser du har der Shocked jeg vil gerne at du arranger sådan en tur for mig og du får 1000kr i drikkepenge hvis du kan det.Det ku lad sig gøre i 2005, men ikke i dag. Norwigwn har tilbud flybilletter det har du rat i men når du regner det du skal betale for begage og special begage for sin fiskestænger så er anden pris vi snakke om. Leje en bil I Kroatilen jo det kan man godt for den pris kan du kun for en WV UP hvor der kan knap nok to voksne man være i. Det med "moderne GPS" Smile
Jeg har en Garmin med den nyeste opdaterins kort over Bosnien og der er 14 vej tegnet i, så jeg ved ikke hvor meget det kan hjælpe dig. Guiden jeg bruger til ture er en professional fiskeguide Europa mester og han koster penge ,men kan fiske og kan får en til at fange fisk.
Fiskekort til det floder jeg arrangere tur til Pliva,Ribnik,Janj,Sana og Sanica koster 40e for en dag og kan ikke købes billigere.
Ophold og mad på min ture er rent luksus og man bor ikke ud ved en lokal mands hus og spiser ud ved lokal købmand. Det ture jeg arranger er til det folk som gider ikke bruge sin kostbare tid til at køre rundt i Bosnien og som vil oplive Bosnien på den bedste måde hvor man kommer til at fiske på det bedste steder og kan rolig slappe af og nyde sin ophold uden at man skal tænke på noget. Kort sagt man kan godt oplive Bosnien på billiger måde, men ikke til det priser du skriver Allan.
 
Knæk og Bræk til Alle
Ps. Undskyld min stavefejl hvis der er nogen Smile Dansk er en meget svært sprog at skrive
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2012 kl. 23:38
Her par billeder fra turen en uge siden Smile Fiskeri var meget svært og vandstand var extreme lav,men med go erfaring og lidt held vik vi masse af fisk. Vi fiskede 4 floder Vrbas,Pliva,Ribnik og Sana. Det fleste fisk fik vi på olive/gul emerger krog str.24 og med forfang 0,08 og 0,10
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 00:15
*puh*...det ser lækkert ud! (og til at betale)
Er det altsammen super-let tørflue/nymfefiskeri?
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 06:21
Det ser godt ud Ado :)
Til top
Jesper Vang Møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Woolly Bugger

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Woolly Bugger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2012 kl. 09:22
Ja, det ser fint ud dernede i Bosnien.
 
Ado, er du med i Rejsegarantifonden?
 
Mvh.
 
Jesper Vang Møller
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2012 kl. 20:54
#Gio det er ikke altid man fisker med så let grej men efter at der ikke har regnet i næsten 6mdr var vandstand mega lav og fiskene meget forsigtig.
#Zlatan Tak Wink Hvornår skal du dernede...? Hvad del Bosnien kommer du fra...?
#Jesper Nej jeg er ikke med i Rejsegarantifonden,man skal selv ha en rejseforsikring.
Det jeg garantere for at alt er som det skal være ,at der er ikke noget svigt. Jeg har før gjort det at jeg har betalt det hele for turen og så fået penge ved hjæmkomst fra dem som var på turen. Vi skriver kontrakt under og jeg får penge efter turen. Så er folk sikker på at få noget for penge og at jeg ikke snyder. Jeg gør det her fordi jeg gerne vise folk mit hjemland og det fantastiske fiskemuligheder der er dernede. Hvis du er intereseret I kontak mig så finder vi ud af
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2012 kl. 20:57
Jeg kommer fra prijedor :) - puha ved ikk, regner med at købe hus til sommer så økonomien vil kun være der hvis jeg ikk køber hus Hehe :)
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2012 kl. 21:05
Når det er der ikke lang fra Banjaluka og held og lykke med huskøb Wink 
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2012 kl. 21:09
Her er flere bil. fra turen.
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2013 kl. 18:02
Her er en lille fin video af klubben "Sovijak" fra Bosnien ved floden Ribnik alle børn er under 16år Thumbs Up En fin måde at lære børn hvad endelig flufiskeri går ud på Wink 
Extreme fluefiskeri i Bosnien

http://www.fishermansparadise.dk
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2013 kl. 22:48

Så kom vi hjem fra endnu en pragtfuldt fiskerejse i Bosnien Smile Fiskeri var meget svært pga. vandstand,men vi fik der masse af fisk og kanon go vejr. Vi fiskede 3 floder Vrbas,Ribnik og Sanica. De fleste fiskeri var med godt belastet nymfer. Her er par billeder fra turen

Extreme fluefiskeri i Bosnien

http://www.fishermansparadise.dk
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2013 kl. 23:26
Så var vi afstand igen til pragtfulde Bosnien.
Vejret var ok. Vi fiskede 3 floder Vrbas,Ribnik og Sana. 
Her par billeder fra turen Tongue









Extreme fluefiskeri i Bosnien

http://www.fishermansparadise.dk
Til top
Adnan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ado bl. Avatar

Tilmeldt:: 26 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ado bl. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2014 kl. 16:41
Så var vi igen på turen til pragtfulde Bosnien
Efter et år med dårlig vejret og oversvømmelser i Bosnien var vi heldige at ramme par dage uden regn. Det første par dage var vandstand alt for stor til fiskeri, men det lokale folk og deres hjemmebrændt "sljivovic" kunne holder os i go humør
Her par billeder fra turen


DSC_05151.JPG













Extreme fluefiskeri i Bosnien

http://www.fishermansparadise.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum