Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

p&t sø med flere fiskearter

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Bjerre Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RBjerre

Tilmeldt:: 08 Sep 2006
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RBjerre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: p&t sø med flere fiskearter
    Sendt: 16 Aug 2012 kl. 20:51
Hej

Jeg vil høre, om der var nogen der kunne foreslå en put & take sø i jylland, hvor der er stor chance for at fange andre fisk, end lige regnbueørred? Enten bækørred, guldørred, tigerørred, kildeørred osv.

På forhånd tak.

Rasmus
Til top
Mathias R Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mathias Johansen

Tilmeldt:: 05 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2012 kl. 21:31
Hovborg p&t er et godt bud, med næsten fangst garenti! bare et dyrt sted med mindre fisk, det koster 50 kr i timen, uanset hvor mange timer du tager, og fangst begransning på 2 ørred i timen, genudsætning er ikke tilladt! 

- Mathias
Til top
Christian steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chri74a9 Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chri74a9 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2012 kl. 07:23
Nørreris put and take kan også være et bud. De har alle de fisk du gerne vil fange i deres nyåbnede sø  

 noerreris-putandtake.dk


 





Redigeret af chri74a9 - 17 Aug 2012 kl. 07:32
Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:00
Mathias R. du siger genudsætning er ikke tilladt og man kun må fange 2 fisk i timen, hvis så man uheldigvis fanger 3 fisk, så er den tredie fisk ulovlig, men nå heller ikke genudsættes, hvad gør man så ?????????????????
Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:04
Christian, Nørreris kan jeg varmt anbefale, gode faciliteter, fiske smager godt især guldørred. Så tag endelig til Nørreris, men husk der er jo ingen fangstgaranti, det er der mange som tror, når de tager til en put and takesø, men det jo ike anderledes at fiske i en put and take sø end alle andre steder, sø, bæk, å eller fjord, hav, vilfiskene ikke bide på, ja så gør de det ikke.
Til top
Martin Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin113

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin113 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:04
Du stopper med at fiske når du har fanget 2 ;)
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:25
Har snakket med ejeren af hovborg sø og han sagde der er ca 2500 ørreder i den store sø og kun 1500 i den lille, betalte for tre timer og 20 min senere kunne jeg køre hjem igen lidt flad efter min mening men sådan er det jo
Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:37
Martin, nu har sønnen og jeg været så heldige efter at have fanget en fisk som sønnen fangede, så fik vi bid samtidig bag efter, altså 2 fisk i alt 3 fisk, hvad gør du så, det med begrænsninger 2 pr. time synes jeg er noget pjat, fordi du kan jo være der i eks.vis 4 timer og slet ikke fange noget.
Til top
Kurt Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gukula50

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gukula50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:39
Dennis du fik da en tur ud af det og det bare at være i naturen er jo en frisk oplevelse, husk der aldrig fangstgaranti nogen steder. Bider fiskene, ja så kan man ikke gøre ret meget.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 12:49
Kan varmt anbefale se alt på deres hjemmeside, ingenfangstbegrænsning, guldørred og regnbuger, dejlig sted
hilsen p bager
Til top
Martin Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin113

Tilmeldt:: 07 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin113 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 14:26
Ja det kan jeg selvfølgelig godt se er møj uheldigt.. :)
I den situation ville jeg tro man enten skulle ligge lidt ekstra moneter for fisken, eller købe en ekstra time, så man kan få lidt mere kvote.. :D
Til top
Mathias R Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mathias Johansen

Tilmeldt:: 05 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 14:38
Kurt
hvis din søn fanger en fisk, og i bagefter får bid samme tid og får begge op, altså i har 3 fisk, lad os sige inden for en halv time, så den sidste halve time er det kun dig der må fiske og ikke din søn, da hans kvote på 2 fisk i timen jo er opbrugt! (: kvoten siger jo 2 fisk i timen, pr kort ikke pr "hold" kvoten kan nemmelig ikke deles, forståes sådan at hvis din søn havde godt gang i den, og du ikke havde så må han ikke fange dine fisk!  
efter ens kvote er opbrugt, om man køber en time altså 2 fisk og fanger dem på de 2 første kast (sker meget tit i den sø!) så skal man indstille sit fiskeri, ELLER gå op og forlænge sit fiskekort med en time eller hvor længe man vil blive ved!

- håber det er svar nok! (:
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 19:56
Jeg gad godt nok ikke betale for 3 timer og så køre hjem efter 20 min Shocked
Til top
Michael T Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gofish

Tilmeldt:: 05 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gofish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2012 kl. 23:06
og det værste er det koster 50 i time ( 3 = 150, og så er det kun små fisk han lukker ud..
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2012 kl. 05:43
Denne side rummer en god oversigt over hvad de forskellige søer udsætter
http://www.dansee.dk/9-find-%C3%B8rreds%C3%B8-i-danmark.html?fid=54
jeg har brugt siden selv. Men tag og læs de opslagne regler ved betalingsstedet, inden fiskeriet påbegyndes.
Mvh
Torben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum