Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skriversøen møn?

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skriversøen møn?
    Sendt: 15 Aug 2012 kl. 22:32
hej faldt lige over den her sø på skov og natur styrrelsens hjemmeside men jeg har søgt lidt på google efter hvad der er at fange men synes ikke jeg kunne finde noget, er der nogle af jer dejlige mennesker der har prøvet den eller hørt om den eller ved hvad der er at fange i den
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
8873 Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 8873 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2014 kl. 19:36
jeg gik ind her for at høre om det samme tænker på at tage derover i marts måned
kender du noget til fiskeri i stege nor
MVH morten
Til top
thomas nor møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas møller

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: møn
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 12:31
hej morten ja det gør jeg der bliver fanget en hel del gedder og nogle store nogle endda, hvis man ikke har båd eller waders kan du stå i stege havn der er også en del gedder inde og så der også aborre. jeg fisker selv tit nede i havnen
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
8873 Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 8873 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 19:44
okay jeg må prøve jeg har en kano og en flydering. 
jeg skal også prøve om der er gedder i søndernor i nakskov det er en brakvandssø ude ved albuen.
Til top
thomas nor møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas møller

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: møn
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 22:45
skal også ha anskaffet mig en flydering og en bil haha er blevet lidt bidt af det gedde fiskeri 
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
8873 Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 8873 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2014 kl. 19:14
den kan anskaffes for ca 1000 kr
Til top
thomas nor møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas møller

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: møn
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2014 kl. 00:41
jeps det har jeg set skal bare lige finde ud af hvad der passer mig bedst

Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2014 kl. 08:23
For 1000 kr er den næppe nysynet ;-)

En kano vil fungere fint på noret... du får en øget rrækkevidde ift en flydering
Til top
thomas nor møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas møller

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: møn
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2014 kl. 10:09
mikkel haha den var god. men en kano er så¨svært at gå rundt med i forhold til en flydering og i noret går gedderne som regl helt inde på lavt vand har jeg hørt

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum