Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åer i Horsens/Århus /skanderbrog området

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åer i Horsens/Århus /skanderbrog området
    Sendt: 08 Aug 2012 kl. 20:38
Hej

Jeg kunne virklig godt tænke mig at finde en å rimelig tæt på Odder. Det vil sige i horsen/Århus/skanderbrog området. Kunne være dejligt vis der er bækørred eller havørred og plads til fluestangen. Har hørt om Hansted å og brygholm å i Horsens men kan ikke finde ud af hvem der har fiskeret der.

Håber der er nogle der kan hjælpe:)

Mvh Anders Kronvang Gade
Til top
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 20:41
h.o.s har  fiskeriet i hansted og bygholm/kørup å

horsens og omegns sportsfiskerforening
Til top
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 20:46
link til hjemmesiden

http://www.horsenssportsfisker.dk/!HOS_NY/index.html
Til top
jesper søndergaard winther Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesper online Avatar

Tilmeldt:: 09 Jun 2004
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper online Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 22:32

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje medlemsskab af Brabrand Lystfisker Forening. Dermed får du adgang til bl.a. århus å / lyngbygårds å. Det er fine bæk/ havørred vande.


 
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 13:05
Okay. Så kan man ikke købe dagkort til hansted, bygholm eller kørup å eller hvad?

Jeg vil finde et sted hvor man ikke skal melde sig ind i en forening.
Til top
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 14:24
det mener jeg godt du kan , prøv og ring til hans som er formand i foreningen  og hør ad !!


Til top
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 14:29
altså mht dagkort

Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2012 kl. 11:28
Okay jeg vil prøve og ringe:)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum