Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Torsk omkring Als

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Krestioan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hansi24

Tilmeldt:: 18 Aug 2010
Geografisk: Sydals
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansi24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Torsk omkring Als
    Sendt: 08 Aug 2012 kl. 07:26
Har flere gange været ude efter torsken ved Als.
men uden nogen held, nogen der kan guide mig lidt i den rigtige retning.
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 09:49
Er du i båd?
Til top
Hans Krestioan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hansi24

Tilmeldt:: 18 Aug 2010
Geografisk: Sydals
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansi24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 10:44
ja og sejler gerne længere ture
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 12:33
Her om sommeren skal du ud omkring Sønderborg slot og så ellers opad i Alssund. Jeg har gode erfaringer med sejlrenden lige ud for slottet.
Ellers er der sommetider en del torsk omkring Egernsund. Man kan sejle ud til en stor bøje som de lokale kalder svigermor. Der er også fisk af og til.
 
Der er efter min erfaring ikke så mange torsk med størrelse på i Lillebælt på den her årstid.
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 12:36
Det er omkring disse koordinater på google maps
 
54.879644, 9.631147
Til top
Hans Krestioan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hansi24

Tilmeldt:: 18 Aug 2010
Geografisk: Sydals
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansi24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2012 kl. 13:23
tusind tak for svar, det vil jeg prøve i weekenden og se om jeg også kan finde dem
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum