Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nybegynder søger hjælp i Svendborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob Zebe Benda Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jakobbenda

Tilmeldt:: 17 Jul 2012
Geografisk: Svendborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobbenda Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nybegynder søger hjælp i Svendborg
    Sendt: 30 Jul 2012 kl. 05:23
Hej,
Endlelig har jeg fået anskaffet mig noget fluegrej og ønsker at komme igang med det grundlæggende enhåndskast, og søger derfor en person som har lyst til at give et fif eller to.
Mvh. Jakob
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 08:41
Hey Jakob
Kunne være en ide at møde ligesindede i den lokale, sikker på de nok skal hjælpe digWink
 

     
Til top
Jakob Zebe Benda Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jakobbenda

Tilmeldt:: 17 Jul 2012
Geografisk: Svendborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobbenda Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 12:32
Tak for forslaget. For nylig meldte jeg mig ind i Svendborg Sportsfiskerforening, men da jeg arbejder udenbys er det kun lykkes mig en enkelt gang at deltage i den ugentlige klubaften, og tænkte, at der måske var noget hjælp at hente herinde, men du har ret i at det under normale omstændigheder ville være den rette vej at prøve.
Jakob B
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum