Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hø fra lynetten

 Besvar Besvar
Forfatter
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hø fra lynetten
    Sendt: 28 Jul 2012 kl. 01:07
Fin Hø fra lynetten på 1,2kg 49cm taget på sølvpilen rød/sort 18g
kun fem kast og BAM !! så var den der Big smile fanget den ca kl 23 ud for møllerne.
 
     
Til top
Claus Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ClausM Avatar

Tilmeldt:: 22 Jan 2012
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ClausM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 09:28
BAM - en herlig fornemmelse.

Tillykke med den.
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 09:38
Smiler Ja det er helt som om af vinde i lotto hehe =) tak
sjovt nok var der fire gutter som var der ude da jeg kom de hade stået der i 3-4 timer og fanget en enkelt fladfisk.. Og som jeg skriver fem kast og BAM hehe
Super fedt..... Fishing is life Smile
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 09:42
Fin fisk
I would rather be fishing :-)
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 09:44
Big smile
Citat: kongstad7

Fin fisk
 
Lækker siger jeg bare Approve Takker
Til top
Lasse Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JungleRob Avatar

Tilmeldt:: 30 Sep 2007
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JungleRob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 18:13
Kaster du bare på må og få, når du fisker på lynetten, eller er der nogle pladser, der er værd at foretrække?
Jeg har flere gange forsøgt at fange havørred på lynetten, men uden held. Synes, at det er vanskeligt at identificere, hvor fiskene står, da man ikke kan se havbunden, randzoner etc.

Har til gengæld fanget alle mulige andre fisk derude, men det er en ringe trøst, når jeg fisker målrettet efter havørred. Clown
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2012 kl. 22:37
Hej smider et link hvor jeg plejer at stille mig
kaster som regel tæt ved land / langs stenene med strømme
da de kommer ret tæt på land når solen lige er gået ned eller er på vej op Wink 
 
Til top
Stefan Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rekvium

Tilmeldt:: 14 Jun 2010
Geografisk: Asperup
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rekvium Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 03:59
Flot fisk! Det kribler helt for at komme afsted når man ser sådan en. Tillykke med den. Smile

- Stefan
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2012 kl. 08:03
Tak tak Approve Ja det vilde ved det hele var at der var 4 gutter som hade været der i 4 timers tid de hadet kun fanget en flad fisk Confused  lyver ikke når jeg siger på mit femte kast hade jeg den faktsik på Wink Jeg smutter nok også der ud i wek man bliver jo tændt på at fange flere af de lækker fisk hehe Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres