Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hedensted p&t

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hedensted p&t
    Sendt: 27 Jul 2012 kl. 17:57
Hej

I morgen skal jeg til Hedensted p&t. Så ville lige høre hvad der er godt at fiske med. Og er det muligt at fiske med flue der. Hvad for nogle fluer/endegrej er gode der.

Jeg var lige inde på hjemmesiden og der stod der er gedder er det rigtig?

Mvh anders
Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2012 kl. 19:33
Mht gedder så er det ihvertfald rigtigt nok. 

Og ja der er fin plads til fluen. Ved sø et skal du lægge fluen ud ved siden af springvandet. Så er der sikker gevinst. Har taget en masse der. Og Hvad flue du skal bruge det er bare at prøve sig lidt frem. :-) 

Men nu er det også et par år siden jeg sidst har været der. Så ved sort ikke om der er springvand mere. Men da jeg var der sidst var der også et stort net i sø 2. Og der er det bare at lægge en spinner ud lige ved siden af. Men pas på med at komme for tæt på. Har mistet en del lige der. 
 
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2012 kl. 19:42
Har været regelmæssigt gæst der igennem flere år. Der er masser af plads til fluen ved flere af søerne. Hold lidt øje med den øverste næsten helt runde af søerne der KAN stå en del bag belufteren. Det gælder også ved de andre beluftere. 
Springvandet, cheeeeeeeeeeeeeeeeck!!!! Den plads skal affiskes godt, men også den lille vig til højre, ved pynten under piletræerne er et godt sted og skal også affiskes. 
- montana (div varianter)
- små nymfer
og en personlig favorit: Rabbits Ear.

K&B!
"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2012 kl. 23:13
Okay mange tak. Tager kun fluestangen med:) jeg har 4 små nymfer så det skal prøves:)

Mange tak for hjælp
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum