Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åerne i Århus

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åerne i Århus
    Sendt: 13 Jul 2012 kl. 15:49
Hej

Jeg vil gerne til at fiske i åer så er på udkig på nogle omkring Odder. Så jeg har kigget lidt på giber å og Århus å. Men jeg kan ikke finde ud af hvor man nå fiske i åerne og om man skal have fiske kort. Så det er det jeg spørger jer om.
Og hvad for nogle fluer/endegrej der er gode der. Vis i kende andre åer omkring Odder så sig tilSmile

Mvh Anders
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 15:55
Giber å. Der er nogle gratis fiske stykker (statsligt fisketegn). ellers skal man være medlem af ALF (århus lystfisker forening). Kender ikke til odder å, men mener også der er en forening dernede
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 21:01
Hvis du vil vide noget om fiskemuligheder omkring Odder, så vil jeg anbefale dig at melde dig ind i     Odder Sportsfiskerforening  www.oddersportsfiskerforening.dk
 
Foreningen har fiskeret i det meste af  Odder Å/Rævs Å.
 
Der er ferie i øjeblikket, men fra den 14. august er der igen klubaften hver tirsdag.
 
Knæk og bræk
Ejner
Til top
Jens R Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jens R

Tilmeldt:: 08 Aug 2003
Geografisk: Østjylland - Silkeborg.
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens R Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2012 kl. 05:03
Desværre er å-erne i Århus en saga blot...... Et flertal i byrådet besluttede i efteråret 2010, at Århus skulle være uden å-er fra årsskiftet.
 
Det må jo så betyde, at det hedder Aarhus Aa og Giber Aa Confused   Aage haaber, at filtsaalerne holder aaret ud, saa han ikke faar vaade laar eller vaadt haar til efteraaret ved Aarhus Aa......
 
Sorry, ovenstående har intet med emnet at gøre. Jeg kom bar til at tænke på åerne i Århus.
 
Ha' en god week-end.
/ Jens R  
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2012 kl. 15:19
Okay 

Er der ingen der ved hvor gratis stykket er i giber å !!???

Jeg tror også jeg melder mig ind i oddersportfiskerforening. Men hved ikke helt
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2012 kl. 16:55
Er det rigtig at det makeret område på giber å er frit fiskeri på dette link?

http://www.aarhus.dk/da/borger/natur-og-miljoe/Ud-i-naturen/Friluftsliv/Lystfiskeri.aspx#
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum