Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bombarda overfaldet af havørreder

 Besvar Besvar
Forfatter
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bombarda overfaldet af havørreder
    Sendt: 24 Jun 2012 kl. 22:14
har andre af jer problemer med at de blanke angriber bombardaen under nat fiskeri jeg oplevede her i weekenden 12 ud af 13 gange at de tog flådet i stedet for den dejlige tobis flue. Hvad kan man gøre for at undgå det der er tale om et hvid flydende flåd og et inter. gav ingen hug hverken på flåd eller flue.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 22:34
Grådige bæsterTongue drop fluen og monter en krog i din bombarda og tyr den ud til krapylerne, måske du får et donnahug og en ny pr! 
Ej spøg til side, lyder sgu lidt vildt!
Til top
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 23:15
det har jeg også tit oplevet uanset farve og str på flådet  , jeg  skiftede om til fluekæppen   den virker Thumbs Up
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 23:39
hvorfor ikke udnytte det og fiske med agn i overfladen med nævnte farve? Ellers er Rasmus' forslag glimrende :D
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 23:43
Jeg fisker også kun fluer der "larmer" i overfladen on natten, det virker....!
Fisker dem efter et let synkende bombarda flåd.
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2012 kl. 21:13
legede lidt med tanken om af vende rundt på setup´et så fluen var hæftet som ophænger og flådet bagerst. i den tro de angreb det første de så det blev dog ved tanken har i prøvet det.
løsningen blev en sandgrævling i overfladen det var det der skulle til for at få fisk på land men det hjalp bare ikke på forventningen til de fine nybundende fluer hvilket nok var det væsenstlige for mig.
fluestangen må blive i røret pga en skadet albueCry.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum