Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lille åen

 Besvar Besvar
Forfatter
peter ø nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter ø

Tilmeldt:: 05 Mar 2011
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter ø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lille åen
    Sendt: 24 Jun 2012 kl. 11:35
Hej
 
Er der nogle der ved om der fanges HØ i lilleåen ved Laurbjerg/Hadsten-Bidstrup Gods
 
Hilsen
Peter.
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 15:01
Hej.
Var afsted tidlig lørdag morgen. (kl04)
Meget vand i åen havde et par bækker til spinneren.
så ingen havbasser, men de er der da Smile
//thomas

Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 15:27
Halløjsa Peter,
Ja de skal nok være der, men der er ikke mange.
Fisker Lilleåen en del og har gjort det de sidste 3 ugers tid, da det jo er nu de rigtig sjove plejer at komme, men der har godt nok været stille.
Det er primært det nederste stykke jeg har fisket på, fra dambruget til udløbet, her har der ikke været meget liv.
Ormefiskerne har selvfølgelig fået fisk dagene efter de store regnskyl men de store fangster til fluefiskerne er udeblevet, ligesom det er ret små fisk der er fanget i forhold til normalt på denne årstid.
Bare se at komme afsted om ikke andet vil du nok have store dele af den fine å for dig selv også ved Bidstrup indtil fangsterne bliver mere stabile.
 
Hans H.
 
Til top
peter ø nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter ø

Tilmeldt:: 05 Mar 2011
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter ø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 18:35
Hej Hans og Thomas
 
Jeg Prøver lykken i aften ved Laurbjerg eller ved Bidstrup
 
Mvh
Peter
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2012 kl. 21:07
Hej Peter,

Jeg var ved åen sidste weekend og ved relativ lav vandstand lykkedes det mig at lokke en pæn fisk frem fra under brinken, dog huggede den ikke. Det er alt jeg har set til havørrederne denne sæson, men mon ikke den sidste tids regn har fået lidt fisk til at stige op i systemet. 

Sidste år fangede jeg den første nedstrøms broen ved Bidstrup den 6. Juni, så der går nok ikke længe før de første rapporter er inde på Hadsten Lystfiskerforenings hjemmeside.


Redigeret af Morten Lehmann - 24 Jun 2012 kl. 21:09
Med venlig hilsen

Morten Lehmann
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum