Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bindegrej fra udlandet

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bindegrej fra udlandet
    Sendt: 19 Jun 2012 kl. 21:20
Hejsa.. Hvilke udenlandske online butikker bruger i, når i skal købe godt fluebindegrej?? Synes tit de store danske sider, der sælger bindegrej, er lidt sløsede med at fylde lageret op igen med de gængse varer... F.eks er en sort hønenakke i god kvalitet næsten umulig at opdrive.. Håber nogle kan hjælpe mig:-)
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Steen Ellemose Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SE

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2012 kl. 21:44
Siman i Tjekkiet
Lakeland, Lathkill og Sportfish i UK

mvh
Steen
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2012 kl. 22:02
Ikke så meget pjat, og varen kommer hurtigt efter de er bestilt online shop

Redigeret af Hoffen - 19 Jun 2012 kl. 22:04
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2012 kl. 23:10
taimenThumbs Up
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2012 kl. 23:13
Som Thomas skriver, så er Taimen et godt sted at vælge. Hurtigt levering og fornuftige priser Thumbs Up
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 12:14
Hvis du skal have mange materialer, så kig evt. til USA. Materialerne er billigere, mængderne ofte større og kvaliteten bedre. Portoen er til gengæld høj og til prisen skal ligges moms, evt. told og afgift til Post Danmark (et helt ublu beløb). Så regn igennem inden du bestiller, så du ved hvad det kommer til at koste. Brug evt. ShopUSA, som kan fortælle præcist hvad du kommer til at betale.

Jeg handler hos

www.bearsden.com
www.jsflyfishing.com

men der er mange andre.

Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 12:32
I forhold til Taimen så tjek lige priserne inden i bestiller  ...
Har lige siddet og set tasker , flyderinge osv igennem .. de er billigere i korsholm  ...
Så fordi du bestiller i udlandet så er det på ingen måde en garanti på at det er billigere  ...
 
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 13:21
Steen : Man skal altid tjekke priserne, både ud og hjemme Ligesom fragtpriser også spiller ind på den samlede bestilling.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 13:29
Spiser man ude så sparer man også opvasken  ... Hug
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 15:24
Jeg har handlet ved Taimen 1 gang,kvaliteten var så ringe at jeg smed det ud (Egernhaler)
Skal jeg handle materialer fra udlandet igen,bliver det kun syntetiske materialer.
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 15:29
Jeg er nok også ude efter kvalitet, og er bare blevet skuffet mange gange fra de danske butikker.... Prisen er ikke så afgørende, hvis jeg bare kan få alle materialerne på en gang. Det bliver jo først dyrt hvis man bestiller 3 forskellige steder og betaler 3 gange porto... Det er lidt gak gak.....
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 17:44
For en del år siden handlede jeg jævnligt i en net forretning i Tyskland. Varerne var altid fine, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hed. Dukker det op, skal jeg nok skrive det.

Varer fra lande udenfor EU kan man som tommelfingerregel tillægge 38% ekstra for moms og skat. Nogen gange er det 35% andre gange de 38% så står man ikke pludselig med hatten i hånden for at kunne få varerne helt hjem Big smile

Mvh. - Kim -
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2012 kl. 18:11
hvad er det for materialer du ikke kan få fat i her hjemme??

jeg binder temmelig mange fluer, af temmelig forskellig slags og jeg har ikke problemer med at få materialer... som oftest er det hos korsholm jeg handler, kan jeg ikke finde det jeg søger på hjemmesiden, gir jeg dem et kald, og 19 ud af 20 gange får jeg fat i det jeg skal bruge ... og det gælder også hvis jeg ringer kl 1630 og bare SKAL ha tingene dagen efter... så er der altid en der lige tager sig tid til at smutte forbi en postkasse...
altså service i top...!!

mik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum