Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskeri nær hjørring

 Besvar Besvar
Forfatter
flyfisher Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisher123

Tilmeldt:: 01 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 52
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisher123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskeri nær hjørring
    Sendt: 14 Jun 2012 kl. 14:44
hejsa alle jeg skal til hjørring i weekenden og planen er at der skal fiskes lidt  , enten p&t eller noget mole agtigt noget , har ikke vaders med desværre

nogen der har nogle bud på nogle steder enten hornfisk mole fiskeri eller p&t


på forhånd tak
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2012 kl. 15:51
Så er der ikke så langt til Skagen, hvor du kan fiske fra molerne. Der er både hornfisk, makrel og multer langs dem lige pt. Jeg tvivler lidt på molerne i Hirtshals med den vind de lover for den kommende weekend. Ellers har du http://www.serritslevfiskepark.dk/ og
Til top
morten eltved Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brolin

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brolin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2012 kl. 16:29
tror ikke at det er noget ved at bruge tid ude i ny-thorup da der ikke bliver sat fisk ud i særlig store mængder og det har jeg fra en god kilde , så hellere en anden af de mange p&t søer der oppe feks bindslev 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2012 kl. 17:25
Du kan også overveje molen og stenene i Frederikshavn.. mulighed for horn, torsk, makrel, flade og med lidt held en havørred eller to..

Min personlige mening om de lokale put and take..

Vennebjerg golf, ja hvorfor.. ikke et sted jeg vil anbefale.. Det kan vel gå hvis man skal på tur med nogle som vil spille golf.. Men kender flere der har prøvet og folk har intet fanget, og på vores tur derop fik jeg en halvdød regnbue..

Dvergetved søpark.. 3 søer og en kanal som forbinder dem.. Derudover en sø for børn og fluefiskere.. Tit en del mennesker men søen giver tit plads til alle.. Mulighed for læ og at finde et hjørne lidt for sig selv.. har fået mange gode fisk deroppe og der sættes jævnligt større fisk op..

Bindslev put and take, stor sø med grantræer omkring.. Mangler lidt man kan gå og prøve og fiske langs kanter og i kroge.. men de par gange jeg har været deroppe har folk fanget en del fisk..

Tversted put and take en lang stor sø på en mark.. er desværre ikke noget jeg falder for, men selvom jeg var der midt i sommeren var der ingen folk ud over mig og 3 tyskere..

Hirtshals fiskepark har jeg aldrig prøvet, og kender ikke rigtigt nogen der har været der desværre..

Gølstrup fiskepark har jeg prøvet en enkelt gang.. Ikke ret stor men består af to søer og ligger helt op til hovedvejen.. Da jeg var der var vandet ganske klart og kunne gå og se efter fiskene.. fik ingen fisk men de to andre gæster fik 2 fisk..

Løkken fiskepark fin park hvor man kan gå og fiske i den store sø eller i kanalen.. klart vand og man kan til tider gå og spotte fisk stå ved bunden.. Har fået et par fisk deroppe men også mange dage uden held.. flotte omgivelser og god stand..

ny thorup er en stor park og synes den er lidt uoverskuelig.. mange søer med kroge og plads men lidt for meget af det gode.. Den store sø er kæmpe, og kan godt virke uoverskuelig... var der en enkelt gang og konen fik en fin fisk på 4 kg.. kommer der desværre ikke igen, synes mange af tingene var i for dårlig stand omkring søen..

Serritslev fiskepark, har fisket der rigtigt mange gange som barn og fået rigtigt mange fisk.. parken har været i gang i mange år og er flot med omgivelser som har patina men er i god stand.. består af 3 søer som man kan gå og fiske hver for sig og prøve kroge og hjørner.. Har ikke de seneste år fået så mange fisk som tidligere, men der bliver til tider taget mange fisk deroppe..

Poulstrup fiskepark har jeg kun prøvet for mange år siden, og var uden større held.. men vi fik da i ny og næ fisk.. dog kørte vi på nær 2-3 gange videre til serritslev..

håber det kan hjælpe dig lidt videre, er mine erfaringer og står på min egen regning..


Redigeret af René H.N. - 15 Jun 2012 kl. 05:06
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2012 kl. 18:34
Serritslev fiskepark er klart det bedste put & take valg i det område
Til top
Jesper Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jehan29

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jehan29 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2012 kl. 01:19
@Rene
Jeg kan ikke helt genkende din beskrivelse af Gøttrup fiskepark. Uden at ha besøgt alle de fiskeparker der er i Nordjylland, så vil jeg mene at Gøttrup fiskepark er en af de største fiskesøer i det nordjyske. Den består i øvrigt kun af en sø, og ligger ikke ved hovedvejen, men ved selve byen Gøttrup. 
Mvh
Jesper Hansen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2012 kl. 05:05
Hej Jesper..

jeg takker for din opmærksomhed..

der skulle naturligvis stå gølstrup og ikke gøttrup..

beklager på forhånd og retter lige indlægget..

håber de andre beskrivelser er i overensstemmelse med hvad folk finder rigtigt..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2012 kl. 10:11
Hirtshals fiske park er en kedelig park,den ene gang jeg besøgte den var der flere døde fisk i kanten og flere svømmede i overfladen med grimme sår og hvide af svamp
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres