Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

agn i søer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Fuglsang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian2008 Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2012
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian2008 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: agn i søer?
    Sendt: 30 Maj 2012 kl. 11:41
Hej er helt ny i fiske sporten, vil gerne fiske i søer men er lidt i tvivl om hvad jeg skal bruge som agn vil gerne fange arbore og skaller. Har søgt her inde på forummet men kunne ikke lige finde mit svar på det.
Hvad vil i anbefale?
Hilsen Christian
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 11:45
orm!!
Til top
Michael Starbæk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Starbaek

Tilmeldt:: 14 Mar 2011
Geografisk: vissenbjerg
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Starbaek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 11:48
Hmm, et lille flåd og så en orm er altid godt :D hvis du er sikker på der er mange aborre kan du også bruge en lille mepps spinner. men jeg ville nok starte med det andet. Du kan evt. øge dine chancer for at fange ved at købe eller blande noget forfoder. Rasp, vanilie sukker, majsvand(fra en majs dåse ;)) og så lidt af søens vand, så laver du to tennisbolde som du føler godt kan godt holde til at ramme vandet uden at gå i stykker, men stadig så blødt det går i opløsning. Du kan evt. se mere på medesiden.dk da dette forum mest beskæftiger sig med ørreder og laks :) 

men et lille flåd, noget bly så flådet står fint, en orm, majs, maddiker, eller melklister på krogen, så er du kørende.

Til top
Christian Fuglsang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian2008 Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2012
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian2008 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 11:53
Mange tak for den hurtige hjem, det vil jeg prøve de forstellige agn du nævner og så se hvad der virker bedst for mig. endnu en gang tak.
Hilsen Christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum