Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aften/nat fiskeri.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aften/nat fiskeri.
    Sendt: 20 Maj 2012 kl. 15:33
Hej med jer.

Er det nu at nat/aften fiskeriet efter havørred starter? Eller er det stadig for tidligt?
Hilsen Kim.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2012 kl. 15:35
Har været i gang en måned nu
Til top
Morten Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MBP

Tilmeldt:: 11 Sep 2011
Geografisk: Årslev
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2012 kl. 15:36

Efter hvad jeg har læst af rapporter, så er fiskeriet da begyndt om aftenen for længe siden. Har ik læst nogle rapporter hvor det har været nat endnu :) Det er noget tid siden jeg har været på kysten. Men overvejer og tage en aften tur i starten af næste uge :)

Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2012 kl. 15:41
Nogen mener at det er i gang hele året :) Jeg har selv haft ganske fint fiskeri i marts-april om natten, hvis bare det er i en periode med plusgrader om dagen og ikke hård frost om natten. Faktisk har det (ud over en enkelt undtagelse) været noget bedre end det jeg har oplevet i sommernatten.
Men du tænker sikker på det klassiske sommerfiskeri om natten på rev og andre pladser med god strøm. Det er helt sikkert i gang, så det er bare med at komme afsted. K&B Thumbs Up
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2012 kl. 01:44
Tak for info. Skulle lige være sikker på at det er nu det sker Smile
Hilsen Kim.
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2012 kl. 09:58
Alternativt er det lige så hyggeligt at sidde ved åen og fiske ål lige nu. Der er for alvor kommet gang i trækkene, så må det være op til den enkelte om han genudsætter dem. jeg selv tatter dem da dette fiskeri er uden kroge og derfor ikke skader ålen inden genudsætning og så er det samtidig skide sjovt

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres