Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

begynder sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: begynder sæt
    Sendt: 27 Apr 2012 kl. 22:07
hejsa nu har jeg efterhånden øvet mig lidt og vil nu til at have mit eget at lege lidt med 

tænker dette sæt måske kunne være meget godt begynder sæt da jeg har hørt meget godt omkring det 

Pool 12 Powerfly Combo er et færdigt fluesæt i flere modeller.
Fluesættet indenholder et Power Pool fluestang, grafit fluehjul og line Cortland WF - F. 
Pool12 fluesættet bliver leveret i cordura tube ( taske ) som beskytter stangen under transport.
Sættet har flere gange vundet priser for bedste sæt i klassen..

Vi anbefaler dig dette fluesæt:
klasse 5 til det helt lette fiskeri med vådfluer og tørfluer.
klasse 6 til put & take og mindre å´er.. 
Klasse 7 en stang som kan bruges til det meste fiskeri på kysten og i put & take søer 
Klasse 8 er en lidt krftigere stang til fiskeri efter gedder, stærk strøm eller på kysten hvor der er en del vind.

Bedst i test!!!


overvejer dette som et godt start set som også kan bruges godt ud i fremtiden om ikke andet kan line og hjul jo altid forbedres med tiden og så i en klasse 7 stang Tongue

hvordan lyder det :) ?
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 22:48
lyder fint :) vil dog anbefale en kaste klub og eller et kursus ret hurtigt i forløbet så du når at rette dine fejl ind inden de bliver hverdag.. ved det er kliche at sige men giver mening senere.. 

sættet er rigeligt til det du skal bruge det til nu.. senere skal du jo have en af hver klasse fra #000 til #8 og 

lige nu er det kun dig som sætter begrænsningerne og ik sættet så det er bare at få øvet så meget som muligt..
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:11
hehe lyder godt sættet var nemeligt på tilbud nu her men ville lige høre nogle mere erfarne om det nu også var det værd og ja med tiden skal jeg helt klart op i noget af de forskellige størelser da en af drømmende da stadig er noget i stil med sejlfisk eller lign. på fluestang hehe 

men et skridt af gangen man skal kravle før man skal gå så tror jeg vil prøve at melde mig ind i en fiskeklub nu når jeg får mit sæt og tage et kursus eller evt finde en erfaren fluefisker som kan give mig lidt råd osv så man ikke får fejlene med ind på rygraden fra starten af 
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:59
hvad koster sættet ? 

alle har jo startet et sted med noget lignende mit var vidst et vision sæt og nogle har det stadig stående 

så kan du bare købe et brugt ved ik lige hvad sættet er sat på tilbud til men er da en mulighed

Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 02:21
det står normalt til 1500 har før sidet og kigget lidt og nu så jeg det så til 500 idag så man spare godt og vel 1000 kr det er jo også værd at tage med hehe :) og 500 for både hjul line og stang som egentligt lyder til at være et ok sæt og så er 500 ski ikke så meget for at starte for alvor når det jo altid kan forbedres! LOLtænker jeg ihvertfald
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 09:34
fiskede med mit vision sæt et år før jeg overhoved havde nogen ide om hvilken slags stang jeg ville have.. husk altid at prøve så mange stænger som muligt der er et kaste træf en god ide at besøge og eller hook op med nogle som har en eller flere stænger du kan prøve lidt på græs er stor forskel skulle jeg hilse at sige.. også i forhold til om du ender med skyde hoved eller wf line.. 


men 500 kr. kan sku nok ikke gøres billigere brugt. medmindre en eller anden kaster et lignende sæt i hoved på dig :D 

så mangler du bare et ton fjer og div weird genstande for flere millioner og så kan du kalde dig fluebinder også hehe
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 10:46
haha ja der kender jeg da heldigvis en som binder fluer men aldrig nogle sinde har brugt dem LOL
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres