Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stang til abumatic

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stang til abumatic
    Sendt: 27 Apr 2012 kl. 18:10
Jeg er på jagt efter en stang til mine abumatic/record hjul,der helst skal være fra ABU fra 70-80`erne har kik på et par på ebay og tradera.
Den er tænkt at bruges 4-6 gange pr. år når det gamle grej skal luftes,her kommer så mine spørgsmål er der en serie man skal holde sig fra da jeg syntes det er en jungel af stænger derude,og hvad er maks prisen man kan byde på en sådan stang ?
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 15:34
Er der ingen der ved det ?
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 16:53
Du skal naturligvis have en stang fra perioden. Der blev lavet adskellige, både abu og arjon lavede gode glas stænger. Mener nu nok du skal et årti eller to længere tilbage for at finde en god 5,5 fods stang der passer til de gamle matic hjul.
Jeg har forskellige forslag, og også et par dubletter på lager hvis du er interesseret kan du sende en psn mail.
/frede
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 22:10
Hej Kevin ..
Meld Dig ind i Dansk Grejsamler Klub (kr. 170 for resten af 2012) og søg dine ønsker i vores blad "Loppefiskeren", så løser Du den opgave, - samt som Frederiksen skriver nok snarere søge i 50er og 60erne ...
m.v.h.
flemming Petersen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 22:10
Frederiksen
Det kan være jeg tager kontakt til dig en af dagene,tak for tilbudet
 
Lundberg
Det har kun været dovenskab og at jeg fik en datter at jeg ikke er tilmeldt den klub,men det vil ske snarest
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres