Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny begynder

 Besvar Besvar
Forfatter
Drazen Matic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kicokile

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kicokile Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny begynder
    Sendt: 23 Apr 2012 kl. 11:36
Hej alle sammen.

Fornylig jeg har anskaffet mig tohånds fluestang og et hånds fluestang, Jeg er øvrigt for at lære begge dele, Jeg bo i Kolding og hvis i har noget forslag til hvem jeg skal kontakte og hvem har lyst ti at vise mig hvordan jeg skal begå mig med tingene, jeg er meget interesseret at hører fra Jer.


MVH Drazen   
Til top
Hans Aarre Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hans Pedersen Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2006
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2012 kl. 13:24
Jeg vil foreslå at du kontakter din lokale "grejpusher" og ser på hvad han kan tilbyde dig.
 
Hans
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2012 kl. 13:36
http://shop.go-fishing.dk/product/fluekast-med-erik-kyrping-1776/
de 500 er godt givet ud ... han er skide god og dygtig til at lære fra sig.
Til top
Drazen Matic Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kicokile

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kicokile Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2012 kl. 14:47
Tak for hurtigt svar Henrik og Hans

Mvh

Drazen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum