Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fishpond - Wild Horse Tech Pac

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fishpond - Wild Horse Tech Pac
    Sendt: 01 Apr 2012 kl. 20:37
Hej Alle.
Jeg har længe overvejet en fiskevest - savner et alternativ til min vadejakke.
jeg har flere gange prøvet diverse simms veste og jeg kan sgu ikke forene mig med dem. bryder mig ik om længden (eller mangel på samme).
Jeg er typen der snildt går +15 km på en fiskedag så derfor vil jeg gerne have så meget grej med som muligt.
Hvad angår plads er syntes jeg fx Simms G3 vesten er lækker. men igen syntes den er akavet at gå med.
Jeg kigget meget på Fishponds Wild Horse Tech Pac - syntes den ser utrolig lækker og rummelig ud. jeg kan godt lide at det er en -"taske med frontlommer" med, hvad jeg tror, de sammefunktioner som en vest.
Har nogen af jer sådan én ? og hvad syntes i om den ?
Er der evt andre der har nogle alternativer til sådan en fætter ?

Mvh B
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2012 kl. 21:51
Personligt kan jeg ikke lide ”hard box” lommer som er fordelt på højre og venstre side af brystet som på nogle simms veste og den vest/rygsæk fra fishpond du omtaler.
Det er selvfølgelig en smagssag, men din ide er god nok og du vil kunne have grej og proviant med til en hel dag, men personligt ville jeg vælge en af fishpond Chestpack/Backpack Combinations modeller, der er langt mere bevægelses frihed og plads til håndtere fiskestangen ligegyldigt om det så er spin eller fluestang du fisker med.
Jeg synes du skal prøve dem begge, men glem ikke de vil fulde mere nok du først har fyldt lommer op, men de sidder rigtigt god også efter mange timers vandring og fiskeri.
TC
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 07:57
Hvilken slags fiskeri er der tale om og hvor?
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 09:06
jamen det er primært flue (til tider også spin) og jeg fisker næsten i hele landet -mariager, limfjorden, lerkenfeldt, lindenborg, gudenåen, møn, stevns osv osv
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 09:10
Hvad med en rygsæk fra f.eks. Simms med en Chestpack monteret på fronten? Jeg har selv en Simms Vertical Master, og i den kan jeg havde alt jeg har brug for en hel dag. Mit fiskeri i ferskvand er overvejende fiskeri efter bækørred og stalling på let grej.
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 10:39
Citat: salar

Personligt kan jeg ikke lide ”hard box” lommer som er fordelt på højre og venstre side af brystet som på nogle simms veste og den vest/rygsæk fra fishpond du omtaler.
Det er selvfølgelig en smagssag, men din ide er god nok og du vil kunne have grej og proviant med til en hel dag, men personligt ville jeg vælge en af fishpond Chestpack/Backpack Combinations modeller, der er langt mere bevægelses frihed og plads til håndtere fiskestangen ligegyldigt om det så er spin eller fluestang du fisker med.
Jeg synes du skal prøve dem begge, men glem ikke de vil fulde mere nok du først har fyldt lommer op, men de sidder rigtigt god også efter mange timers vandring og fiskeri.
TC


Hej TC.
Ja det kan være du har fat i noget. har du kendskab til nogle forhandlere der ligger inde med et størrer sortiment af produkter fra Fishpond ? så man kan prøve lidt forskelligt ?  gerne midt/nordjylland. skal dog til fyn her den 12-13-14-15  - så det var også en mulighed.

Mvh B
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 10:42
Citat: Hugo_One

Citat: salar

Personligt kan jeg ikke lide ”hard box” lommer som er fordelt på højre og venstre side af brystet som på nogle simms veste og den vest/rygsæk fra fishpond du omtaler.
Det er selvfølgelig en smagssag, men din ide er god nok og du vil kunne have grej og proviant med til en hel dag, men personligt ville jeg vælge en af fishpond Chestpack/Backpack Combinations modeller, der er langt mere bevægelses frihed og plads til håndtere fiskestangen ligegyldigt om det så er spin eller fluestang du fisker med.
Jeg synes du skal prøve dem begge, men glem ikke de vil fulde mere nok du først har fyldt lommer op, men de sidder rigtigt god også efter mange timers vandring og fiskeri.
TC


Hej TC.
Ja det kan være du har fat i noget. har du kendskab til nogle forhandlere der ligger inde med et størrer sortiment af produkter fra Fishpond ? så man kan prøve lidt forskelligt ?  gerne midt/nordjylland. skal dog til fyn her den 12-13-14-15  - så det var også en mulighed.

Mvh B
Prøv her det ligger i Vejle
TC
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 10:50
Citat: salar

Citat: Hugo_One

Citat: salar

Personligt kan jeg ikke lide ”hard box” lommer som er fordelt på højre og venstre side af brystet som på nogle simms veste og den vest/rygsæk fra fishpond du omtaler.
Det er selvfølgelig en smagssag, men din ide er god nok og du vil kunne have grej og proviant med til en hel dag, men personligt ville jeg vælge en af fishpond Chestpack/Backpack Combinations modeller, der er langt mere bevægelses frihed og plads til håndtere fiskestangen ligegyldigt om det så er spin eller fluestang du fisker med.
Jeg synes du skal prøve dem begge, men glem ikke de vil fulde mere nok du først har fyldt lommer op, men de sidder rigtigt god også efter mange timers vandring og fiskeri.
TC


Hej TC.
Ja det kan være du har fat i noget. har du kendskab til nogle forhandlere der ligger inde med et størrer sortiment af produkter fra Fishpond ? så man kan prøve lidt forskelligt ?  gerne midt/nordjylland. skal dog til fyn her den 12-13-14-15  - så det var også en mulighed.

Mvh B
Prøv her det ligger i Vejle
TC


Superb - takker mange gange.
Mvh B
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres