Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sildefiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Anton Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anton L

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: 8300 Odder
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anton L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sildefiskeri
    Sendt: 30 Mar 2012 kl. 11:24
Hej til jer alle.
  Jeg er ny herinde, og det er måske det forkerte forum at spørge i, - men jeg er interesseret i at høre om der er nogle der har erfaring med sildefiskeriet i Randers fjord (Kanaløen) samt evt. Aarhus havn.
  Jeg har været rundt på mange sider, men kan ikke finde noget af nyere dato.
Hav en fin dag.
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 11:32
Citat: Anton L

Hej til jer alle.
  Jeg er ny herinde, og det er måske det forkerte forum at spørge i, - men jeg er interesseret i at høre om der er nogle der har erfaring med sildefiskeriet i Randers fjord (Kanaløen) samt evt. Aarhus havn.
  Jeg har været rundt på mange sider, men kan ikke finde noget af nyere dato.
Hav en fin dag.

Hej,
Der er fint med sild i Randers fjord, men det er der mange andre der også har opdagetShocked

Knæk og bræk
I would rather be fishing :-)
Til top
Anton Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anton L

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: 8300 Odder
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anton L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 11:53
Takker.
  Det kalder jeg fin reaktionstidHandshake
Knæk og bræk til dig også.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MJK

Tilmeldt:: 07 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MJK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 13:45
Ja, både Randers Havn og Kanaløen har sild nu. Mængderne er dog langt fra toppet endnu, så ved Kanaløen kan det godt knibe hvis der er mange fiskere. Er lige kommet hjem fra en sildetur derude - talte ligeomkring 25 fiskestænger da jeg forlod stedet kl. 12.

Edit: Så lige du spurgte til Århus Havn. Min fætter tog nogle stykker ude på tværmolerne forleden, men da det er ISPS område kan du nok ikke komme derud. Ved ikke om de også går ude ved Østmolen som jo er det eneste sted man må fiske nu :)


Redigeret af MJK - 30 Mar 2012 kl. 13:51
Til top
Anton Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anton L

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: 8300 Odder
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anton L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 20:32
Takker for fin respons. Har lige aftalt med en fiskekammerat at vi prøver ved Kanaløen på tirsdag (håber der er til at få plads).
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 22:12
Der bliver taget nogle enkelte på Aarhus havn nu, men det store ryk er ikke rigtigt kommet endnu, så vi venter lidt endnu.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres