Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluesæt til varde å?

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluesæt til varde å?
    Sendt: 25 Mar 2012 kl. 20:16
Hej medfiskere!
 
Eftersom mit enhåndsflue kast begynder, at køre derudaf, vil jeg til at begive mig ud i at kaste med tohåndsflue.. Det er også fordi, at jeg skal en uge til Varde å i Juni Tongue
 
 - Jeg vil høre om der er nogle, som kan anbefale et godt og billigt begynder sæt.. Det må gerne være brugt, men dog et sæt som kan klare nogle laks!! Big smile
 
 
Regner forresten med at skulle tage lidt undervisning i skidtet i maj..
 
 - Frederik
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 16:55
bump
Til top
Keld Vennick Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Keld V.Hansen

Tilmeldt:: 27 Feb 2012
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld V.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 18:34
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 18:40
guideline awm til 1500 kr ved jægeren og lystfiskeren i Aalborg..
 
Danielsson hjul til -30%
 
Skydehoveder på 29-31 gram..
 
min guideline er jeg i alt fald ganske tilfreds med.. Og danielsson laver lækre og flotte hjul som er i en ganske fin kvalitet..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Keld Vennick Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Keld V.Hansen

Tilmeldt:: 27 Feb 2012
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld V.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 18:42
Hej Frederik. Jeg har et næsten nyt sæt til salg, det er et shimano 13 fod klasse 8/9, 4 delt med pose og rør, kaster fint med 27 gram og et scierra TX 2 hjul kl. 7/9 med bagline,er brugt 1 gang i Varde Å det er der jeg fisker jeg bor i Esbjerg. Stang og hjul kan købes for 1700,00 kr, plus fragt
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 20:22
tak for input - vil overveje begge dele inden køb!
andre??? :-)
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 20:32
hej frederik
køb dette her så er du kørende der er alt hvad du skal buge
 
 
mvh henrik
 
Mvh Henrik Larsen
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2012 kl. 21:32
Hej Henrik Smile
Det var godt nok lige i den  dyre ende i forhold til mit budget :-)
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 10:23

Andre? :-)

Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 12:41
Hej Frederik,
 
Da du er begynder indenfor fluefiskeri med tohåndsstang, vil jeg anbefale dig at finde et relativt billigt fluesæt. På den måde kan du finde ud af om dette fiskeri er noget for dig, uden at det koster dig en bondegård. Jeg vil anbefale dig at kigge på brugtmarkedet her på siden, specielt efter Scierra HMS 12,5' eller 13,1' #8/9 (version 1 - den med blå klinge). Det er fremragende stænger, som kan erhverves for under 1000 kr. på brugtmarkedet!
Hvis du så samtidig kan få fat i Scierra MWF skydehoveder i tohåndsudgaven i klasse 8/9, har du skydehoveder som er tilpasset perfekt til HMS'en!
 
Dertil kan du så tænke over om du vil investere i et tilhørende hjul. Hvis det hjul du allerede har til enhåndsstangen kan rumme en del line, kan du bare bruge det på tohåndsstangen i første omgang.
 
Håber at det kunne bruges!
 
MVH Kasper
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2012 kl. 12:55
Det lyder godt! Specielt det med at det ikke bliver meget dyrt :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres