Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms Vest? str?model?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms Vest? str?model?
    Sendt: 22 Mar 2012 kl. 18:18
hey drenge og piger.
 
jeg står og mangler en vest til de lidt mere varme dage ved åen og kysten, har prøvet at se lidt på nettet men er lidt blank hva angår veste for har aldrig ejet en.
 
mit spørgsmål er: jeg er en str L men skal man vælge en nummer større? hvilken model har i godt erfaringer med ? spørg fordi jeg ikke har noget problem i at købe en brugt her på siden, da pengene heller ikke lige er alt for store i øjeblikket. 
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2012 kl. 21:55
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2012 kl. 14:01
nu har jeg været rundt på nettet og se mig lidt omkring.
 
er der nogen der kan anbefale eller ikke anbefale de to her: http://www.stefs-lystfiskergrej.dk/Shop/liste.htm?catid=220
 
Simms G3 Guide Vest Khaki
Simms Guide Vest Khaki
 
det må gerne være den længeste model da det er sjældent jeg står på så dybt vand, den skal primaet bruges til åen.
 
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2012 kl. 19:42
Køb en Simms Mesh vest. Den kan bruges altid og alle steder, sommer, vinter, åen og kysten. Hertil skal du så blot bruge din vadejakke, eller en af de nye vadejakker, der intet fylder, og som du kan have i ryglommen, når det er for varmt!

Den er super!

Bo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres