Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline Compact rtg

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline Compact rtg
    Sendt: 03 Mar 2012 kl. 12:12
Vil lige høre om nogen ved hvornår disse liner rammer de danske butikker, ser nemlig meget spændene ud til de jyske åer.
Til top
Hugo Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tobbs60 Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobbs60 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2012 kl. 20:39

Hej Dennis

 

Jeg kan sige, at der arbejdes hårdt på at få linerne klar. Hvornår den dag helt præcis kommer kan jeg ikke sige, men der vil gå nogle uger endnu. Klaus er ikke tilfreds med dem for nuværende og jeg havde den fornøjelse at teste dem sammen med ham den anden dag.

Du kan sende en mail til mig og så kan jeg give dig besked om hvornår de sendes ud til butikkerne.

 

Mvh

Hugo - Guideline Powerteam



Redigeret af tobbs60 - 03 Mar 2012 kl. 21:02
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2012 kl. 23:48
Hvordan hænger det lige sammen, at man ikke er tilfreds med en line der allerede reklameres for på hjemmesiden???
Til top
Peter Falkenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laksen15

Tilmeldt:: 20 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen15 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 01:19
Hej Lars
Der er jo meget mere i en line end bare farvenSmile, vægtfordeling, dia.,............ og en hel del mere skal jo også lige passe sammen med alt andet. Men det ændre jo ikke på ideen m.m.
 
Mvh
Peter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down