Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger gedde søer i roskilde området

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger gedde søer i roskilde området
    Sendt: 24 Feb 2012 kl. 09:40
Søger Geddesøer i Roskilde området (vestsjælland, midtsjælland og lidt længere nordpå) da jeg ikke kender for mange i området som jeg kan bruge.

De fleste søer har fiskeklubberne fiskeret, så det ville være rart med lidt god info.

Jeg fisker meget alene og eller sammen med en enkelt ven lige her i roskildeområdet, så det ikke fordi der pludselig står 10 andre.

Jeg tager aldrig fisk med hjem, så det udlukkende fordi jeg kan lide det.

Håber på postivt respons for en masse mennesker.

Skriv en fiskepost til mig eller en e-mail anders.bylov@gmail.com

Knæk og bræk
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2012 kl. 09:02
Cry
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 19:15
Ouch
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 21:00
Ja, de fleste klubber har fiskeret, så et eventuelt medlemsskab kunne være en god ide. Lejre Sportsfiskerklub har retten i Svogerslev sø, der er venteliste for medlemsskab for tiden. Lidt længere væk er Haraldsted sø, hvor Ringsted fiskeklub har fiskeretten, en mulighed. En anden mulighed er Lystfiskeriforeningen som har både over hele Sjælland, også midtsjælland (dog ikke i Roskilde nærområde)
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Bård Thoresen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Baard Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Baard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 09:09
Roskilde Ring- der har jeg fanget nogle mindre gedder på fluen. Smile
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 09:26
Jeg bor lige ved siden af roskilde ring. Har forsøgt mig 5 gange dernede og jeg har ikke haft et eneste hug. Søen virker til at være ramt at isvinter sidste år. den virker til at være meget meget død pt. Har forsøgt med wobler, blink, død skalle på bunden mv. Det virker heller ikke til det mange andre fisk i søen mere.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 09:28
Jeg er medlem af farum lystfisker klub og de har fiskeret til rigtigt mange søer. pga. de har både fiskeringen og su indenover. Men der bare ikke nogen søer i nærområdet og det er det jeg søger pt. Men det meget svært......Dead

Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 09:33
Hej Anders. Jeg fik også undersøgt det sidst og de eneste muligheder tilbage, er dem som klubberne/foreningerne har. Den er den sørgelige sandhed vi må affinde os med.

Roskilde Ring er desværre ikke habitat for at huse store gedder. Det er jo ikke andet end en stor vandpyt. Og så er den teknisk set, heller ikke så gammel. Så hvis de få småfisk der er der ikke får fred, så holder de heller ikke mange år.

Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 09:40
Der er faktisk blevet fanget 10 kg gedder nede i roskilde ring for år tilbage. Men der virker totalt dødt nu. Isvinter og andre ting spiller ind og det har fået bugt på dem desværre. Nej du har ret. Men det kunne jo være der var andre som vidste noget vi ikke gjorde og havde lyst til at dele lidt. Pga. Ja der vente liste alle steder i nær området og det er godt nok fesen.

Det kan tage flere år at komme ind i ser lille lystfisker klub. Det ender med man må rindt at spørge alle de private søer om tilladelse men dem er der heller ikke mange af.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2012 kl. 19:54
Question
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 20:39
ville ha sagt roskilde ringen har haft mange gode ture dertil med levende skaller men det dog nogle år siden på den side over mod tanken ligger der en gammel bil i vandet der plejer at gemme sig nogle fine gedder. Men om det helt slut nu skal jeg ikke kunne sige
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum