Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjæp til Rep af Sage Graphite111

 Besvar Besvar
Forfatter
Claus Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fly4Life

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fly4Life Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjæp til Rep af Sage Graphite111
    Sendt: 19 Feb 2012 kl. 06:38
Min dejlige to delt Sage er knækket lige over samlingen.. (øverste del) Nogen der ved hvordan man kan lave det igen???  Det gør ikke noget at stangen bliver korter.. Har aldrig prøvet sådan noget før, Så mangler gode råd..  Mvh Claus C 
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2012 kl. 08:06
Hej Claus
Jeg ville tage kontakt til Korsholm;de er altid venlige med et godt råd.Har selv fået en ny del til en stang,selvom jeg ikke havde forsikringen.Hvis du vil lave det selv,er det første jo at se,om du kan få overdelen ned over nederdelen.Kan det lade sig gøre,er det bare at file den pæn i enden,og give den en ny binding og en gang lak. Men prøv lige Korsholm først.
vh
Jens
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2012 kl. 08:10
jeg på at der er andet at gøre, end atprøve at skaffe en ny top... tag evt direkte kontakt til sage... der formordentlig både hurtigere og billigere...

mik
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2012 kl. 08:15
ja korsholm er sikkert behjælpelige... men så går det via tyskland... og det bliver det hverken billigere eller hurtigere af...

mht til at få dne til at passe ned over underdelen, så mister du den indbyggede ferule forstærker der er i klingen... desuden skulle det undre mig om det kan lade sig gøre...

Til top
Claus Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fly4Life

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fly4Life Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2012 kl. 05:48
Tak for alle de gode råd.. Prøver at snakke med Korsholm om det til at starte på :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres