Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamle endegrejer

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene` Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poppel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poppel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gamle endegrejer
    Sendt: 05 Feb 2012 kl. 07:48
Nogen der ved hvad flg. plejer at gå for

Abu prisma 12 gram

En pirk der hedder Record made in sweden, 40 gram

Har fundet nogen lakseblink der hedder noget alá madshus metal i 28 gram 

Ja, kan jo bare smide det på autkionen, men kunne være sjovt at høre om det er noget særligt værd
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 08:44
Hej René,
Prøv at tage fat i en grej samler klub, de vil kunne give dig en meget præcis værdi.
Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 08:57
De to ABU agn (Prisma & Redord) vil nok gå for under 50 kr stykket på auktion. Pris er jo et relativt begreb, er der stort udbud og lille efterspørgsel som det ser ud lige nu, så trykkes priserne nedad. Hvis du satte de to agn på auktion med en startpris på 50 kroner er der stor sansynlighed for at ingen vil byde på dem desværre.
Men du kunne jo gå ind og følge auktions siden her på sitet, ligeledes kan du følge auktions sitet tradera.se der er næsten hele tidern tilsvarende agn på bud.
 
Faktisk er jeg ret foruroliget over at interessen for samlergrej er så lille, og har været det et par år. Som jeg ser det betyder det at rigtig meget af f.eks. det smukke skandinaviske gamle samlergrej smutter til udlandet til en billig pris, men det er nok finanskrisen der er skyld i at det går sådan.
Jeg har samlet på abu grej i mange år, og kan sige at priserne i mange situationer er halveret i forhold til for bare 5 år siden...
Så hvis du ikke står og skal´ sælge dine agn, så fisk med dem. Det er ganske udmærkede brugs agn.
 
/frede
Til top
Rene` Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poppel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poppel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 09:16
Tak for svarene

Er bare igang med at rydde op i 35 års fiskegrejer, det ligger bare og fylder, så af og til dukker der lige lidt op i en kasse.

Kender i noget til de lakseblink 

Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 09:17
Citat: ljf

 
Faktisk er jeg ret foruroliget over at interessen for samlergrej er så lille, og har været det et par år.
 
/frede
ABU Prisma 12 gram vil jeg nu ikke kalde for rigtig samlergrej, da pirken stadigvæk bruges flittigt af lystfiskere til bl.a. isfiskeri efter aborre.
- 30-50 kr. vil være mit bud på, hvad de nævnte "gamle" ABU endegrejer vil kunne sælges for. 
Til top
Rene` Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poppel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poppel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 09:49
Kender i noget til stænger

En abu, der er multi håndtag


En sage spinnestang, den har også mange år på bagen, godt brugt

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres