Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gentage en auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gentage en auktion
    Sendt: 14 Jan 2012 kl. 12:58
Hej lige et spørgsmål:
Jeg havde sidste år et par auktioner kørende som folk fortrød de havde budt på. Er der en måde at starte disse auktioner op på uden at man skal taste alt igen. Jeg har været inde i "mine indtastninger" og ændret slut datoen for auktionen og regnede så med at auktionen automatisk kom op igen men nej??
Hvad gør jeg forkert??
/Frede
Til top
Rene Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rene Andersen Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 13:16
hvis du har de gamle liggende under dine indtastininger kan du bare højre klike på teksten og kopire for så indsætte det i en ny auktion. gør jeg med mine som ingen evt har budt på. såp er det kun tiden og prisen og kategori du skal indtaste igen
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 14:11
Tak for svaret.
Måske er jeg lidt fatsvag, men det vil ikke virke for mig. Dels viser der ikke noget "kopier" kommando når jeg højreklikker og skal man hente billeder ned på normalvis??
/frede
Til top
Carsten Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lai Avatar

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 14:16
hej
du skal nok markerer det før du højreklikker, så skulle det virke
Carsten Lai
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 17:00
Der har alle dage manglet en "genindryk" funktion her på siden, ligeledes ved brugtannoncer, underligt at det ikke har været oppe for længst... Confused
Til top
Michael Ahlsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikky/mussepigen

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Geografisk: Nivå
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikky/mussepigen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 18:30
Normalt kan du trykke CTRL + A (markere teksten) derefter bruge CTRL + C (copy) og derefter CTRL + V (indsætte)
Men det er hele teksten du skal markere og så kopiere ved at højre klikke på din mus og derefter højre klikke igen på din mus for at indsætte....
 
Bruger som regl kun de første som jeg har skrevet da det går hurtigere og er nemmer for "nybegyndere"
 
Når jeg underviser fortæller jeg folk om de mest simple fryk for at få tingene til at gå hurtigere istedet for at de skal ind og bruge 1000 andre ting i indstillingerne
 
Håber det hjalp dig lidt ellers må du lige skrive igen Big smile
 
K&B
 
Derude i det danske kølevand
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 19:28
hejsa
 
Den med datoen virker SLET ikke !
 
Jeg ved ikke, om det stadigvæk er sådan, men førhen kunne man ændre
datoen til hvad-som-helst på afsluttede auktioner.
 
Det så ret sjovt ud i liste over afsluttede auktioner bagefter, men havde
desværre ikke den ønskede 'genoplivningseffekt', da auktionen fortsat
var markeret som afsluttet
 
M.v.h.
Carsten
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2012 kl. 21:41
1000 tak for alle svarerne. Jeg kan ikke få det til at virke, så jeg skriver ind forfra.
 
Ville det være meget besværlig for webmaster at lave en "gentag auktionen knap"
jeg spørger fordi jeg ikke som såsan er inde i opsætning osv...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres