Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kimmerslev Sø

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kimmerslev Sø
    Sendt: 10 Jan 2012 kl. 00:48
Hej, jeg har et lille spørgsmål, til dette ærede forumTongue
 
Jeg vil gerne vide noget om Kimmerslev Sø, ved Borup. Bla. må man fiske i den? Skal man købe fiskekort til den og i så fald hvor? Og er der i det hele taget noget at fange i den?
Jeg håber, der er nogen der kan være behjælpelig, med disse oplysninger og siger på forhånd, tak for hjælpen.
 
K&B
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2012 kl. 00:59
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2012 kl. 08:18
Du kan købe fiskekort på bibloteket i borup, og eller skal du melde dig ind i en af klubberne som der har fiskeretten til søen. Husk at kigge ordenligt efter hvor du må fiske fra, da mange fisker nede ved stykket hvor der er badestrand, og hele den ende, er der fiskeri forbudt. Du kan evt sende mig en besked for mere info, da jeg selv bor og fisker lige ved søen ;)
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2012 kl. 09:26
Og lige til info: statoil i borup sælger IKKE fiskekort , som der fejlagtigt står på nettet ;)
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2012 kl. 11:50
Hej, du kan som sagt købe på biblioteket, har fisket røven ud af den sø. Du får nok mest ud af at melde dig ind en klub da du ikke kan fiske fra breden nogle steder. El-motor er forbudt så det er rugbrødsmotoren der skal sving i. Udemærket vand til gedder og aborre, ikke mange store fisk. Ultra klarvandet siger jeg bare. Jerk bait og kæmpefluer(+25cm) er et godt valg.
 
Vh
 
Lars, AAoghav.
 
P.s. Vi har en 14 fod jolle til at ligge, men der er kun knækket årer til lige pt. og bådenen bliver alle hevet op ved tegn på længerevarende frost. Sejlklubberne har hevet derres op for længst.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum