Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galia 610 trollingbåd

 Besvar Besvar
Forfatter
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Galia 610 trollingbåd
    Sendt: 02 Jan 2012 kl. 11:00
Hej forum, og godt nytår.

Hvis der sidder nogle her som er interesseret i at følge opbygning af en Galia 610 fra rå båd til en toptunet trollingbåd, så har jeg lavet en hjemmeside hvor man kan følge mit projekt fra start til slut.
I er meget velkommen til at stille spørgsmål her eller på min mailadresse, så skal jeg forsøge at besvare dem så godt som muligt ;-)

Hjemmesiden er : www.galia610.dk

mail : michael@trollingcentrum.dk

Med Venlig Hilsen
Michael

Redigeret af qwer - 02 Jan 2012 kl. 11:01
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2012 kl. 19:13
hej michael
jeg må sige at jeg er dybt imponeret over kvalitet, gennemtanke og totalnørderiet.
jeg er ikke i nærheden af at eje den slags kvaliteter selv, men jeg kan godt påskønne når jeg ser det.
godt nytår til dig og god fornøjelse med båden.
mvh hcg
Til top
Michael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michale

Tilmeldt:: 03 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 14:05

I går oprettede jeg en profil her på siden og lavede et indlæg omkring min ny båd, men på en eller anden måde så er det oprettet under en andens profil. Jeg har samtidig ikke kunne logge mig ind siden  efterfølgende og har derfor oprettet en ny profil igen.

Derfor er dette mit indlæg :
Hej forum, og godt nytår.

Hvis der sidder nogle her som er interesseret i at følge opbygning af en Galia 610 fra rå båd til en toptunet trollingbåd, så har jeg lavet en hjemmeside hvor man kan følge mit projekt fra start til slut.
I er meget velkommen til at stille spørgsmål her eller på min mailadresse, så skal jeg forsøge at besvare dem så godt som muligt ;-)

Hjemmesiden er :
www.galia610.dk

mail : michael@trollingcentrum.dk

Med Venlig Hilsen
Michael
 
Og ikke "Nick" som står øverst.
 
Mon webmaster kan udrede det ?
Med Venlig Hilsen
Michael K - Måleren
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 15:09
Hej Michael!...........sikke en (FISKEKAMPVOGN) du der får dig lavet, med alle de finesser,håndværk 110% udført..........FLOT-FLOT.....Clap.......nu må du jo lige give en melding når det første sølv er ombord......held og lykke med den nye båd.
K&B  Bjarne
Til top
Michael Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michale

Tilmeldt:: 03 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2012 kl. 17:16
Hej Bjarne
 
Jamen den har skam allerede fået sine første laks :-)
 
Jeg har testet båd og udstyr i 2 omgange i Simrishamn og fået fisk begge gange.
Gasten jeg havde med var ikke så ferm med et kamera så han skar lige hovdet af :
 
Fsiken blev taget 1 oktober i tæt tåge, men roligt vand.
 
 
ps. Kan webmaster ikke prøve at knytte denne tråd til min profil. Jeg har prøvet at skrive til både dig og "Nick" men desværre ingen resultat.
Med Venlig Hilsen
Michael K - Måleren
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum