Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste flydering

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste flydering
    Sendt: 13 Dec 2011 kl. 22:53
Hej 
Hvad er bedst, en Outcast fishcat eller en Guideline Drifter? Det er jo samme typer, med nogle små forskelle. Derfor tænker jeg nok mest på holdbarheden. Jeg har en kinetic flydering, hvor samtlige lynlåse er totalt smuldret væk af ir. 2 gange i saltvand og 2 gange i en sø. Den sidste tur var i en sø. Desværre var garantien udløbet, da det blev opdaget. Jeg har skyllet hver gang med vand, men åbenbart ikke grundigt nok. Er det standarden for flyderinge?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 23:28
Hej Jesper
 
Fishcaténs lynlåse er langt bedre end på samtlige andre flyderinge, som udbydes i DK. Begge de ringe du henviser til, er gode flyderinge. Dog er lynlåsene klart bedst på fishcatén og D-ringene i drifteren er meget svage ud fra mine erfaringer. Fishcatén er så også den dyreste af de 2. Jeg har evt. en Fishcat med 2 næsten nye balloner liggende, som du evt. kan kigge på hvis du er interesseret. Evt. pris kan vi snakke om.
 
Mvh Cato
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 23:35
Hej Jesper.
Min Guideline er fra 2007, men den er hovedsageligt blevet brugt i perioden fra påsken og hen til sommerferien (forårs campingsæsonen) i 2007 og 2008, den har kun været brugt i saltvand, og bortset fra at den signalrøde front er lidt falmet, fejler den ikke noget, selv om jeg ikke er den store "skyller"!Embarrassed
 
 
I foråret 2012 har jeg igen en forårsplads, og regner bestemt med igen at få brugt flyderingen. Guideline Drifter har min anbefaling.Thumbs Up
 
 
Mvh
Henning
Til top
Jan Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Port Charlotte

Tilmeldt:: 10 Mar 2011
Geografisk: Skjern
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Port Charlotte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 23:52
HAr du mulighed for det, så opgrader til Outcast Super Fatcat eller Prowler. Dels får du et oppusteligt sæde, så du sidder højere på vandet. Desuden er ventilerne af en anden og bedre kvalitet.
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2011 kl. 09:16
Helt klart fishcat modellen. Den er meget stærkere. Og aire der laver den ved jo hvad de laver
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2011 kl. 11:49
Ulempen er så de flamingo plader til sædet på Fish cat'en fylder en del, men på den anden side er det også hurtigere at klargøre den, da man er fri for at pumpe sædet på eks. på Drifteren.
 
Korsholm har den til en fair pris.
Til top
claus hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
digeldauer

Tilmeldt:: 23 Apr 2011
Geografisk: glamsbjerg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér digeldauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2011 kl. 21:52
Går også og overvejer flyde ring
har kigget på pool 12 , 

nogen der kan berette hvor de lynlåse er monteret , er det ikke kun luft
der skal i dem
hvem laver disse pool 12 ,evt en hjemmeside ?
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2011 kl. 22:12
Hej Cato
Korsholm har dem til 1599 kr og Drifter til 1999 kr. Hvor gammel er din og hvad vil du have for den? Vil du evt bytte med noget? Har også eks nye flueliner

M.v.h Jesper
sportsfiskeri@yahoo.dk
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2011 kl. 00:09
Hej Jesper
 
Ringen er ca. 2,5-3 år gammel, men balonerne i den er skiftet for ca. 6 mdr siden. Har brugt den 5-6 gange siden, så de er ikke slidt. Så vidt jeg husker, så har jeg også 2 ekstra ventiler liggende til den. Jeg tænker at 700 kr er en fornuftig pris. Ringen er generelt i fin stand og lynlåsene fejler intet. Du er velkommen forbi og kigge på den, hvis det kunne interessere. Smid mig evt. en PM. Så får du min adresse og tlf. nr.
 
Umiddelbart mangler jeg ikke grej, så foretrækker kontant handelSmile.
 
Mvh Cato


Redigeret af Cato - 15 Dec 2011 kl. 00:09
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2011 kl. 06:24

Hej

Jeg har en pool 12 og før det en R.T u-model. Alle lynlåsene har jeg fra ny sprayet med silikone før brug og efterfølgende en til to gange om året. Jeg har aldrig haft problemer med lynlåsene. Og jeg vil absolut ikke kalde R.T for en topmodel. Jeg er meget tilfreds med min pool 12 der nu er ved at have nogle år på bagen. Jeg tror jeg ville vælge Drifteren hvis det var mig pga. det oppustelige sæde det giver en rigtig god komfort, ellers skal du ofre noget mere og købe modellen større i Fishcat med luftsæde men den er dyr og med mindre du bruger den rigtig meget synes jeg personligt det er for mange penge i forhold til Pool 12 og Drifter.

TC

Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2011 kl. 08:33
Der er intet problem med at sidde ovenvande på fishcat4, den som Korsholm har på bud.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres