Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri fra kyst/kajak Thailand

 Besvar Besvar
Forfatter
Per St Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stuh

Tilmeldt:: 12 Sep 2002
Geografisk: Nordsjælland, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stuh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri fra kyst/kajak Thailand
    Sendt: 08 Nov 2011 kl. 19:23
Hej,

Jeg skal til Thailand i februar og regner med at tage fluestang/spinnestang med. Jeg regner også med at leje en kajak, ihvertfald nogle af dagene.
Jeg ku' forestille mig det ville være muligt at fange tropiske fisk fra stranden - men ville selvfølgelig gerne høre om nogle havde prøvet det ?

Jeg skal være på Koh Samet - en lille ø - hvor der er både sand og klippestrande, men det er vel ikke voldsomt forskelligt fra de andre strand steder?

Er der fisk at fange Smile ?

PS: Ikke voldsomt interesseret i BigGame

Mvh

Per
Til top
Mikkel Dyekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkeld Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2004
Status: Offline
Beskeder: 141
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 20:14
havde engang min fluestang med til Thailand - fangede fra stranden og klipperne små, men bomstærke fisk på små tangloppe imitationer - med lidt held og evt lokal hjælp kan man måske finde stimerne af små tun/bonito/makrel eller hvad de hedder. Oplevede under en helt almindelig snorkle tur at en stime småtun (1-2 kg) kom farende ind over det lave vand på vild jagt i overfladen - ærgrede mig gul over ikke at have fluestangen med en popper monteret inden for rækkevidde....! Geek et helt almindeligt kystsæt med en godt fyldt æske med alskens kystfluer burde man kunne komme ret langt med. Spinnefiskeri ved jeg ikke noget om...
Til top
Per Stuhaug Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Perst

Tilmeldt:: 09 Okt 2010
Geografisk: Lyngby
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Perst Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2011 kl. 09:28
Hej Mikkel,

Tak for svar - jeg medbringer både flue- og spin - tørflue er nok for vildt et sats :-)

Et par dages snorkling og lidt kajak viser forhåbentlig noget aktivitet - og så må jeg jo tage den derfra.

Mvh

Per


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum