Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

frøset vald, Gaula

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: frøset vald, Gaula
    Sendt: 13 Okt 2011 kl. 22:15
hej alle i kloge og alt vidende mennesker.
 
jeg kunne godt bruge lidt hjælp, er der nogen af jer der ved hvordan man kommer til at fiske på det vald i Gaula som hedder Frøset,  det ligge ved Støren, og er der hvor Sokna løber sammen med Gaula.
 
og lige et lille tillægges spørgsmål, er der nogen der ved hvordan man kommer til at fiske i Eggafossen eller i den pool der er lige neden for, har set nogle skilte med privat fiske og der er tegn på fiske aktivitet, men kan ikke finde ud af hvor og hos hvem man kan leje det vand.
 
håber på noget hjælp.
 
 
skitt fiske
 
Henrik
Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2011 kl. 14:43
Jeg har valdet som grenser oppstrøms til Frøset hølen, valdet mitt slutter der Sokna kommer ut. Valdet mitt heter Moe- Valdet og du kan lese mer om dette og mine 2 andre vald på denne siden http://www.bamolaksefiske.com
 
Jeg har også nå lagt ut en annose på 123nu.dk som heter "Laksefiske i Gaula uke 31 i 2012" som gjelder Moe-valdet (Gaula) på Støren.
 
For ytterligere info send meg mail på ba@konsis.no
 
Hilsen Bjørn Arild
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres