Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kystpladser

 Besvar Besvar
Forfatter
klaus jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
faith

Tilmeldt:: 13 Jan 2011
Geografisk: thisted
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér faith Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kystpladser
    Sendt: 05 Okt 2011 kl. 15:38
Hey ville lige høre om da var nogen, som kendte nogle rigtige gode kyst pladser omkring thisted i thy
 
på forhånd tak
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2011 kl. 15:52
Se dette link: http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladsamt.asp?key=2 sæt markøren på et af de røde mærker og klik på det, så kommer der en del oplysninger.
Til top
Ole Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole jensen Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2006
Geografisk: Kolding,Vejle
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 01:19
Smile Giv den gas ,et eks så fangede jeg i 2007 30 havørreder inden for 600 meter på en bestemt plads i februar og marts måned ,fine blanke fisk med de største på godt 60 cm,jo det var fedt og hemmeligt for pladsen var min egen.
Næste år var der jo ingen vej uden om jeg vidste jo hvor de var,men godnat 50 nulture og 3 på lige målet,sådan kan kystfiskeri osse væreSmile


Redigeret af ole jensen - 06 Okt 2011 kl. 11:48
Til top
Ole Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ole jensen Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2006
Geografisk: Kolding,Vejle
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 12:17
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres