Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shadow Cast Competition

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shadow Cast Competition
    Sendt: 02 Okt 2011 kl. 20:34
Efter det første Shadow Cast - se det her: http://www.youtube.com/watch?v=VrsTrtwWxdU - kommer her annonceringen af den længe ventede Shadow Cast Competition:
 
 
For en god ordens skyld, bør det nok nævnes, at kastet er ment som en spøg, som nogle måske kan grine lidt af sammen med mig. Smile
 
 
 
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2011 kl. 20:42

Tænkte nok du ville finde den sjov:)

Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2011 kl. 20:44
Wink
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2011 kl. 21:04
det skulle jo slå igennemBig smile godt arbejde Clap glæder mig til 2éren
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2011 kl. 21:23
Hey, Allan, din gamle multe-fänger! Måske skulle du prøve The Shadow Cast, hvis du påtænker, at slå dig på ørrederne igen? Big smile

Redigeret af TT101 - 02 Okt 2011 kl. 21:30
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2011 kl. 21:37

hej torben jeg er røget i "ørredgarnet" igen de der store farvede skabe hoveder der kaster sig rundt i bølgerne er sgu også lidt svære at stå for. jeg forsøgte at fiske hø hele weekenden på langeland men de var noget sløve i det her sommer vejr. så jeg fik et mindre tilbagefald på en tre timer da den første halefinne viste sig efter fulgt af en 4kg fisk der lavede hul i overfladen, så gik der sgu grønt i den igen.

Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2011 kl. 21:40
men måske er det et shadow cast der skal til den ser de i hvert fald ikke så titBig smile måske bliver de enda så imponerede over indsatsen at de bliver og kikker på
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2011 kl. 12:55
Det er slet ikke umuligt, at det er det, der skal til ("there are situations") Big smile
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2011 kl. 22:58
Hej Torben...
 
Jeg forsøgte mig tidligere i dag på the Shadow Cast, da jeg så en havørred hoppe omkring 353 meter fra mig, men det er sgu sværere end jeg troede... Så jeg må prøve igen på et senere tidspunktLOL
 
Har hørt, at hvis man udfører kastet "korrekt", går der blachmianske jazzerier i ens fiskeri med Yoda-agtigte undertoner... Hvad det så end betyder!!?? Måske betyder det blot, at "there are situations"...
 


Redigeret af Gråfrede - 24 Okt 2011 kl. 12:00
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2011 kl. 23:02
Hej Joachim
 
Interessant stil, og i dit tilfælde måske ventet i betragningen af din blogs navn eller ??LOL
 
Eller er der noget jeg har misset??
 
God aften
 
Mvh.
 
Lars
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2011 kl. 23:13

Jeg tilhører måske den sorte skole, hvad angår fluekasteriets mange skoler... Og mener dermed, at det er forsvarligt at piske ens fluer (især når de ikke fanger fisk)Big smile...

Fortsat go' aften
 
PS. det ser i øvrigt ud til at være et møghamrende charmerende sted, der hvor dit profilbillede er taget... Det må være taget omkring det sydfynske øhav??


Redigeret af Gråfrede - 23 Okt 2011 kl. 23:21
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 00:18
Hej Joachim
 
Det kommer sgu an på hvad du mener sydfynske øhav omfatter.
 
Du kan læse lidt om "øhavet" her
 
 
"Fyn er fint!"
 
Knæk & bræk
 
Lars
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 00:55
Se denne tråd frembyder til stadighed dejlige indlæg fra gode venner - og det gør mig bare uhyre glad i låget!
 
Jokke, det er et sjældent fremragende Shadow Cast! Den lidt vægtløfter-agtige indledning understreger betydningen af velforberedthed og koncentration. Og den lidt tøvende opstart efterfulgt af en kort men yderst eksplosiv afvikling, giver virkelig mindelser om dengang Yoda var ung og ikke i nær samme grad som nu lignede en delvist smeltet bulldog.
Måske har du set, at Jazz & Fly Fishing har flyttet konkurrencens deadline til d. 1. nov. Her har vi da en vinderkandidat!
 
Enke, så vidt jeg kan se er billedet taget på Lille Svelmø, subsidiært indre Nakkebølle Fjord og det er der sandelig ikke noget at sige til!
Under krigen kom der på Radio London (jeg husker det, som var det i går) kodede meddelelser til forskellige modstandsgrupper: "Der er hilsen til Svend, Ingeborg, Valdemar, Thorleif" etc. I den ånd vil jeg sige, at der er hilsen fra Poul og Nulle. De siger, at du skal komme til Vestjylland til april og fange en ordentlig gris!
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 08:43
Til Torben...
 
Jeg er glad for, at du kunne lide den. Det er en svært fornøjelig affære at finpudse sit shadow cast, og så giver det en utrolig befriende følelse, når kastet endeligt lykkes... (har jeg hørt)...
 
PS. min tlf er stadig Angryf**kEDAngry, selvom jeg kan modtage dine sms'er, kan jeg desværre ikke svare!
 
 
Til Lars...
 
En spændende artikel om GT'er m.m. og Nissekriminalogi, det skal sgu prøves en dag, når jeg kommer til pengefadet...
Tak for lidt stof til eftertanke og en fremtidig fiskedestination syd på!


Redigeret af Gråfrede - 24 Okt 2011 kl. 08:45
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 13:59
Kære Enken,
 
rigtig dejlig artikel! Jeg må revidere min opfattelse, for der er mig bekendt ikke mange White Boobies på Svelmø. Men det er der derimod på Svinø i Gamborg Fjord:
 
 
Kære Jokke,
 
Endnu et fantastik SC, med en delikat Fosbury-variation! Keep 'em comin', buddy!
 
Se også:
 
Og ikke mindst:
 
Big smile
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 15:39
Hej Torben og Joachim
 
Kan godt se at jeg er bagud på point.
 
Jeg kan oplyse at det hverken er Lille Svelmø eller Nakkebølle Fjord billede stammer fra, men derimod Stinckenborg Strand vest for den store svinefarm ved Vemmelse Nørremark. Du kører af motorvejen ved Lille Ubehage og derefter efter Store Vemmelse.
 
Du kan hilse Poul og Nulle og sige at det fa.... er en aftale. Lad mig kigge på kalenderen og få "sat mig" på nogle dage så hurtigt som muligt.
 
Så er der også tid til at perfektionere Poul og Nulle Junior (og de bliver farlige!!!)
 
Skulle vi få abstinenser kan vi jo altid kigge her:
 
 
Troede sgu at det var slettet for evigt.
 
Vender tilbage når jeg har nyt
 
Knæk & bræk de herrer
 
"Enken"
 
Ps. Torben - gider du sige til vores fælles ven, hvis du ser ham at jeg ikke har glemt ham. Min kammerat fra Vejle kommer sandsynligvis på besøg og kan tage tingene med tilbage. I hører fra mig asap.
 
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2011 kl. 19:12
[QUOTE=TT101] Efter det første Shadow Cast - se det her: http://www.youtube.com/watch?v=VrsTrtwWxdU - kommer her annonceringen af den længe ventede Shadow Cast Competition:
 
 
For en god ordens skyld, bør det nok nævnes, at kastet er ment som en spøg, som nogle måske kan grine lidt af sammen med mig. Smile
 
Der går nok et par min. før  smilet ligger sig,
underholding i den bedre ende!!he he  Thumbs Up
 
Vh Heine Fausing
 
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 11:51
Hej Heine, din gamle lakseplov! LOL
 
Godt at du kunne grine lidt, selv om sæsonen er forbi og der altid - og uden undtagelse - er for lang tid til april....
 
Hej Enken!
 
Big smile Lille Ubehage kender jeg godt. Det ligger ikke langt fra Pladderballe-hallen, hvor der som bekendt blandt andet afholdes VM i tobaksrygning.
 
Vi finder lakse-dage snarest og til foråret skal Poul og Nulle Senior og Junior dobbelttrækme' ned i mørket!
 
Vedrørende julekalenderen var jeg og er jeg helt enig med stærkt savnede Thomas Winding, der sagde noget i retning af: "Vi synes stadig, at det var en vigtig julekalender, selv om vi i dag godt kan se, at det var noget synd for børnene."
 
Jeg skal nok holde Anders orienteret. Den unge mand har bare galoperende fiske-feber - og det er fedt!
 
Og for nu at vende tilbage rubrikken "kasteteknik", så se (gense) lige den her. Det varmer hjertet på en kold efterårsdag!:
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2011 kl. 14:48
[/QUOTE] 
Ps. Torben - gider du sige til vores fælles ven, hvis du ser ham at jeg ikke har glemt ham. Min kammerat fra Vejle kommer sandsynligvis på besøg og kan tage tingene med tilbage. I hører fra mig asap.
 
[/QUOTE]
takker:)
og super fed artikel du har skrevet:) Thumbs Up
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum