Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiske tur til Norge.

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DennisHansen

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiske tur til Norge.
    Sendt: 16 Sep 2011 kl. 11:02
Hej.

Jeg står i den uheldige situation ;) at jeg skal til Norge sammen med min søn i uge 40 og 41.
Planen er at vi sejler med Color line til Kristiansand og bliver i næreheden eller kører op mod Stavanger. 
Mit spørgsmål er så om der er nogen der kan hjælpe med forslag hvor jeg skal tage hend, er fuldstændig blank da jeg ikke har gjort det store i at fiske i Norge.
For info så bliver det med spinne stang. 
Jeg har fået forslag om at tage til Hovden, men der er vi begrænset til Sø eller elv, og jeg er ikke sikker på hvordan det er, så sent på året.
Håber at der er et par venlige med fiskere der kan hjælpe lidt :)

HIlsen
Dennis
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 11:15
Mandalselven ca. 50 km.nord for Kristianssand eller Bjerkreimselven lidt længere væk er en mulighed hvis i er til lakse-og havørredfiskeri i elv. Mandalselven f.eks. sone 3 hvor der sælges dagkort. Tjecke på hjemmeside hvornår elven fredes.
Mvh.
Mogens
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DennisHansen

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 12:01
Hej Mogens tak for tippet.
Det er mest Laks og ørred fiskeri vi er efter. Men Om det er fjord,elv eller sø, spiller ikke så stor rolle. Bare vi får lidt fisk.

Mvh
Dennis
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 12:22
ER de fleste elve ikke lukket i uge 40-41?
Michael Nielsen
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DennisHansen

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 12:26
Hej.
Jeg har lige googlet lidt og set på de link der var listet. Det ser ud til at elv fiskeriet er indstillet fra 30. sept. Så bliver det Sø eller Fjord.
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DennisHansen

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 19:32
Hej.

Ingen på aftenholdet ;)
Som kan komme med tips ang fiskeri i norge.?
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 19:41
Havørred fiskeriet omkring Kristiansand, har vært ganske godt i år. Se lidt på GoogleMaps.
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DennisHansen

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DennisHansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2011 kl. 22:30
Hej Søren.

Tak for info. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres