Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLIDT SUR

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Direkte Link til dette Indlæg Emne: LIDT SUR
    Sendt: 19 Aug 2011 kl. 14:48
Vandt en auktion i sidste uge og betalte med det samme jeg fik vindermail, men fik først varen i dag, nå men bedre sent end aldrig som man siger. Undrede mig lidt over hans porto, men det kunne jo være varen var pakket godt ind og kommet i en bobbel kuvert de koster jo også penge, men da jeg så så hvad han havde sat på i porto, det er godtnok frækt at kræve 30 kr. i porto når han har sendt det i en blå affalds plastikpose og 21 kr. i porto. Så tillader jeg mig at brokke mig og kalde ham for gebyr gribAngryAngry
Nå det var bare lidt luft fra migEmbarrassed
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 14:57
Rolig nu!!!
Det kan være han har arbejdet sent det meste af ugen, og ikke har kunne nå at komme på posthuset. 
Mht. portoen har du vel selv sagt ok for hele beløbet. Det kan da også være ligegyldigt om det er pakket ind i en affaldspose, bare tingene ikke er gået i stykker når det ankommer.

Op med humøret, det er trods alt fredag...... Skål og god weekend!!!Tongue

Dennis
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down