Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er best ? Kyst eller fjord ?

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kentex

Tilmeldt:: 06 Jul 2009
Geografisk: odense centrum
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kentex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor er best ? Kyst eller fjord ?
    Sendt: 13 Aug 2011 kl. 21:43
Har haft virkelig mange nul ture hvad vil i anbefale Odense fjord eller kysten fisker på kysten fra Nyborg og op til omkring bøgebjerg. Mvh den for trivlede lystfisker
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2011 kl. 23:15
Åen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til top
kenneth eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kentex

Tilmeldt:: 06 Jul 2009
Geografisk: odense centrum
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kentex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 10:29
Jeg ved ikk lige hvor kæden sprang af. Å fiskeri siger mig ikk det store
Til top
kenneth eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kentex

Tilmeldt:: 06 Jul 2009
Geografisk: odense centrum
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kentex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 17:08
Jeg ved ikk lige hvor kæden sprang af. Å fiskeri siger mig ikk det store
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 19:30
He he den var god Kenneth, jeg ved ikke hvad der sker i øjeblikket, før hend fangede jeg rimeligt med HØ i str. men de sidste 1 1/2 år har jeg kun fanget undermåler, som selvfølgelig blev genudsat. Har fisket meget på de kendte pladser på bla. østfyn-syd og vestfyn, og på Tåsinge-langeland. Har overvejet at prøve at fiske på mindre kendte pladser som man selv skal lede efter . måske det var løsningen men det er abselut ikke noget jeg ved om det hjælper. Odense fjord har heller ikke givet det den plejer.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum