Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Herlige HØ

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Herlige HØ
    Sendt: 10 Aug 2011 kl. 12:16
Jeg bliver nød til at ønske Martin Schack tillykke med hans grandiose fangst af en perfekt proportioneret havørred af den fineste slags. Tilmed i en kaliber som der er langt imellem. Sikken en fisk - tillykke!
 
 
Mvh.
 
Morten
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 13:11
ja flot fisk :) er slet ikke misundelig Clap
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 13:25
Jeg er misundelig :(

Men tillykke med fisken..den er kanon flot:)
Hilsen Zdravko
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 16:25
Jaah hva` ka` man sige andet end - lækker sag Smile

Stort tillykke

Mvh. - Kim -
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 17:36
Også et stort tillykke fra mig...så bliver de vist ikke meget flottere !
 
Og til dig Zdravko...hvordan går det med fiskeriet over på Als, er der ligeså stille som i foråret ?
 
Mvh
Jim.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 19:12
man sidder ligefrem og savler over dyretSmile
Tillykke med den flotte fisk og fangst.

Mvh Rap
Til top
Thomas bay nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomasbay Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomasbay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 19:33
Ja kæmpe tillykke med grisen;O)
Husk og hold linen stram...
Knæk og bræk
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 20:47
Kanon smuk fisk
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 22:37
Hej Jim..tak fordi du spørger!!
Er lige kommet hjem fra ferien men i dag har min ven og mig været på POS1 og der var et par undermåler og nogle lidt større der følgte efter blinket...så mon ikke de kommer med efterårets blæst....også de lidt større!!!

Hvad med dig?? Er der noget Owerthere???

Mange hilsner til alle og K&B
Zdravko
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 23:53
flot fisk.
et stort tillykke.
Cry var det bare mig der fik den på flue.
K&B johannes
 
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 03:10
stort tilykke med fisken! ville sku godt nok også ønske den bed i røven på min flue!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 10:24
Hej Zdravko.

Nå men det lyder da ikke helt håbløst så, men hva`var lige det jeg så..."blinket" siger du...du er vel ikke stoppet med fluen vel ? Question
Efteråret er svært at spå om, men traditionelt bliver fiskeriet jo lidt mere livligt efter frisk vejr og faldende vandtemperaturer, så mon dog ikke....
Bortset fra det katastrofalt dårlige forår har jeg kun været ude en enkelt gang på natfiskeri hvor jeg fik en på lige under målet så det er ret magert for at sige det mildt.

Knæk & Bræk til dig.

Jim.

Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 17:08
Hej Jim...ja, du læste korrekt!!! Det blæste meget i går så derfor blink ellers foretrækker jeg fluen!!Wink 
 Hvis det kan trøste dig så er situationen det samme her som det var i forår...meget sporadisk...og jeg forsøgte dag, nat,fuldmåne,halvmåne,lavvand,højvand,pålandsvind,fralandsvind osv. men det hjalp ikke ret megetCry

Plus de alger vi har haft er det ikke så underligt ....Angry
Det sidste der dør i et menneske er HÅBET!!
Vi håber at det bliver en smule bedre nu i efteråret og må guderne tilsmile os med godt vejr uden alger og for meget frost ???

K&B til jer alle fiskere
Zdravko

Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 18:42
Hej Zdravko.
 
Ja det blæste for meget i går til at det var sjovt med fluen og så er der jo kun de helt super korte "skydehoveder" tilbage.
Njæh...det er nu ingen trøst for mig at i fortsat har sløjt fiskeri på de Alsiske kyster, men så kan det vel næsten kun blive bedre.
Og nej, de alger har godt nok lavet lort i den og i var jo specielt hårdt ramt så nu skal der næsten ske et "naturligt mirakel" før situationen bliver blot nogenlunde tåleligt igen...ak ja, det er ikke nemt at være os i denne tid.
 
Det er rigtigt Zdravko...vi må holde fast i håbet, det kan igen tage fra os......det skulle da lige være landmændende Cry
 
K&B til jer på Als...og der omkring.
 
Jim.
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2011 kl. 08:44
Føj for den lede aborre en flot fisk Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres