Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tynd, åndbar regnjakke søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tynd, åndbar regnjakke søges
    Sendt: 05 Aug 2011 kl. 13:48
For en del år siden havde Scierra en tynd regnjakke (husker ikke navnet på denne), andre mærker har/havde helt sikkert også en tilsvarende.
 
Det, jeg søger er en tynd overtræks-regnjakke som kan foldes sammen til næsten kuvert-størrelse (+/-) som kan ligge i ryglommen på fluevesten.
 
Jeg søger ikke en decideret vadejakke eller lignende. Det har jeg i forvejen.
 
Jeg har søgt på diverse links i højre side herinde, men har ikke fundet hvad jeg søger.
 
Har du et bud på et regnkondom, og et link?
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 13:54
Sims Pack Lite :-)
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 14:20
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 14:59

sort affaldssæk med hul i midten - puncho stil 



Til top
Anders NT Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndersNT

Tilmeldt:: 19 Feb 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndersNT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 15:04
Salomon laver også en super ét lags goretex "regnjakke" som intet fylder når den er foldet sammen..
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 15:06
Til top
Klaus Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nybegynderen

Tilmeldt:: 06 Feb 2005
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nybegynderen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 15:39
Prøv at kigge på de "cykel-regnjakker" der findes på markedet...
De er lette og fylder ingenting, pris er dog desværre i den høje ende...
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 15:40
Her er lidt for en hver smag - og ikke mindst pengepung!
http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&Data=groups&Key=303&template=grouplist
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 15:42
Patagonia rain shadow jacket. 1399,-
Forhandles bl.a af spejder sport
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 16:44
Geoff Anderson laver også en...
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Christian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Saltflyfish

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Saltflyfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 18:08
Hej Jan

Også jeg vil anbefale, at du kigger på Simms Paclite.
For 3-4 år siden købte jeg selv en sådan jakke som supplement til min Simms Guide jakke, men den blev hurtigt min foretrukne vadejakke. En let, tynd og "blød" jakke i Extreme Wet Weather rated Gore-TexClap 


Mvh
Christian


Redigeret af Saltflyfish - 05 Aug 2011 kl. 19:09
Til top
Allan Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Allan Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 19:56
Hej Jan
 
Jeg har en Vision Atom lightweight skaljakke til nøjagtig samme formål - den koster ca. 1000 kr. og kan købes hos Korsholm og Almas i Aalborg - og sikkert flere andre steder. Prøv at google: "Vision Atom jakke", så dukker den op. 
 
Den fås i sort og grøn - og den er meget simpel i designet med en enkelt brystlomme.
 
Jakken vejer ca 300 gram og kan pakeks sammen til næsten ingenting. Den er rigtig god til prisen og klarer jobbet til UG for mig - både ved vandet og på cykelturene.
 
Hilsen Allan


Redigeret af Allan - 05 Aug 2011 kl. 20:03
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres