Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grejbiksen

 Besvar Besvar
Forfatter
Ulrik Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ucl80

Tilmeldt:: 22 Apr 2009
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ucl80 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grejbiksen
    Sendt: 04 Aug 2011 kl. 12:16
Jeg har forsøgt mange gange at sende den emails , men det lykkes aldrig AngryAngry

Dårlig service ? Har I oplevet før ?

Mvh Ulrik


Redigeret af ucl80 - 04 Aug 2011 kl. 12:17
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 12:29
Lykkes det ikke dig at sende en mail til dem eller svare de ikke tilbage på dine mails?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 12:30
De gange jeg har kommunikeret med Grejbiksen pr. mail, har det været uden problemer.
 
Er du sikker på, at du har skrevet til den rigtige adresse? info@grejbiksen.dk
 
Mvh
Henning
Til top
Ulrik Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ucl80

Tilmeldt:: 22 Apr 2009
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ucl80 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 12:34
Kenneth.

Nej. STADIG INGEN SVAR ca på 1 uge Angry


Redigeret af ucl80 - 04 Aug 2011 kl. 12:36
Til top
Ulrik Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ucl80

Tilmeldt:: 22 Apr 2009
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ucl80 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 12:35
Henning.

Ja det hjælpe ikke 

Redigeret af ucl80 - 04 Aug 2011 kl. 12:36
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 12:43
Man må ikke sige noget negativt om annoncører herinde, så jeg vil derfor "nøjes" med at sige at deres service ligger på et niveau over det tilladelige for nedadvendte mundvige, og der er stadig plads til forbedringer, og det er jo kun positivt for en forretning.
Så, om manglende svar på mail er dårlig service? Nej, det er blot et udtryk for selektiv behandling af henvendelser. Hvis du ringer dem op, er jeg sikker på at de "lige er igang med at besvare din mail".
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 13:15
Jeg får altså grå hår et vist sted af igen og igen at skulle høre  på folk der hellere jamre over deres egen elendighed på et internet forum end at tage hånd om sagen og ringe til den pågældende butik. Jeg ved ikke om i andre har bemærket det, men de sidste 2 uger har ca. 50% af danmarks befolkning faktisk holdt ferie. Det er vel ganske naturligt at det påvirker butikernes mulighed for at passe jer/dig op i hovede og r..
 
Desuden syntes jeg at det ville klæde OP gevaldigt at uddydbe hvilken af de to grejbikse det drejer sig om. Den ene bør vel ikke lide under den andens manglende service.
 
//RS 
- Som glæder sig til Jan Hagens advarsler om injuresager og advokat Grønborg fra skive.
 
Ps. Jeg håber da inderligt at det lykkedes for OP at komme i kontakt med grejbiksen, men helt ærligt.... Come on
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 13:33
Thumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs Up
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 14:07
Rene det har du kun ret i. Jeg snakkede med Anders fra Grejbiksen for et stykke tid siden og nu er jeg ikke helt sigger men jeg tror at han er i finnmarken nu for at fiske laks så det kunne godt tyde på ferie
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 14:19
Tja og jeg ved at Mik fra Grejbiksen fighter laks i Gaula lige mens dette skrives, så ferie må være en af forklaringerne !
Knæk og bræk derude (altså ved fiskevandet forstås)
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 14:19
Hvilken en af butikkerne er der tale om Aarhus eller Silkeborg?

Jeg var i butikken igår, og kan se der kun er 2 på job, givetvis pga ferie! (Aarhus/Trige)
Og der var også kunder i butikken (hvilket giver travlhed), giv dem et kald så får du sikkert løst problemet hurtigere end hvis du bare sidder og venter! 

Somme tider må man selv lige arbejde lidt for sagen.

Mht service så kan jeg kun give Grejbiksen UG herfra!!! og det er så Aarhus afdelingen jeg snakker om.

K&B
Rasmus
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 14:44
Det er åbenbart svært at ringe nu om dage Shocked
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 15:16
Var det mig, havde jeg nok valgt at maile et andet sted hen hvor de var mere interesserede i mine penge.

Og så inden folk råber alt for højt omkring at man bare kan ringe, så mindes jeg at trådstarter har en meget god grund til at han ikke bare gør det.
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 15:29
Fis! Har man som butik en mailadresse og internetsalg så tjekker man sin mail mindst een gang om dagen og svarer straks (f.eks. bare at man har modtaget mailen og undersøger sagen). Der er sgu ikke noget at sige til at folk handler i alle hjørner af verden.... :-( Og hvordan ringer man lige hvis man f.eks. er døv ?
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 16:32
jeg har altid fået svar fra dem ;)
men vis det er meget vigtigt, så grib knoglen og ring til dem :D
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 17:42
Citat: thomassmedlarsen

Rene det har du kun ret i. Jeg snakkede med Anders fra Grejbiksen for et stykke tid siden og nu er jeg ikke helt sigger men jeg tror at han er i finnmarken nu for at fiske laks så det kunne godt tyde på ferie
 
Har absolut intet imod omtalte forretning
MEN jeg er da totalt ligeglad med om de er i gaula, guatamala eller assens for at fighte hugorme. Hvis man har en butik og ønsker at drive forretning så er der jo åbent når kunderne vil handle.
Alternativt kan man jo meddele at der er lukket. Diverse forretninger annoncedrer jo masser af steder, man kunne jo så købe bannerplads feks på 123nu hvor der på banneret står: "vi holder ferie i uge 29 og 30 og mails, bestillinger osv bliver ikke expederet i perioden"  Det villed sq da være en god service.
 
Der er bare efter min mening masser af forretninger der bare er så totalt ligeglade med kunderne, men vores penge vil de gerne have Clap
 
/frede
Til top
Lasse Elmgren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasseej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasseej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 17:49
Agurketiden er kommet for at blive- vor herre bevares
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:41
hov hov- at tage Guds ord velforvaret Thumbs Up jeg kender  Ronnie personlig og ligeledes Peter -har handlet i butikken siden de åbnede -og er blevet behandlet rigtigt godt hvergang -og har fået nogle rigtige gode priser - så at man ikke reagere må skyldes en årsag -
vi kan jo gøre et forsøg jeg sender en email nu her og melder tilbage når der er svar ! Thumbs Up
 
 


Redigeret af Bruno Andersen - 05 Aug 2011 kl. 12:23
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 21:00

Hvis jeg står og mangler et svar nu og her.. Så griber jeg sgu knoglen og ringer. Det tager ingen tid.

Hvis jeg havde en butik så ville jeg altid søge at give kunden den bedst mulige service. Man driver vel en butik med henblik på at skabe en vis profit der muliggør at man kan leve af det. Hvis jeg var chef og var på ferie, så ville jeg sikre at mine medarbejdere checker mails og sikrer at kunden får bedst mulig betjening. God service skulle gerne skabe flere kunder. Selvfølgelig er det ikke muligt at sikre at alle kunder bliver tilfredse men god service er et vigtigt element for at sikre et bæredygtigt firma idag.. 

Til top
ole clement Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kagemund

Tilmeldt:: 21 Jul 2008
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kagemund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 09:57
spænd hjelmenLOL og lad være at pive,der er sommer ferie,og ved at peder og mik har ferie" grejbiksen trige" tag dog tlf og ring til dem......har kun ug til biksen for deres super service og viden og hjælpsomhedBig smile......og så det ud at fiske ...go weekendWink
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 10:56
Øhhh.. hva med autosvar på ens e-mail? Det virker sku' smart eller? Evt. med teksten "Pga. ferie i ugerne x, y og z, har vi begrænset mulighed til og svare på e-mail".
Ikke ved jeg, men da får kunden da en tilbagemelding om at butikken har modtaget ens mail.
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 11:04
hvis du er så utilfreds så handl et andet sted feks. korsholm i stedet for alt det piveri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 12:04
 
Date: 05-08-2011 09:02:59
Subject: SV: Bruno Andersen _ OBS : læs den her Email
< =text/>body,html { overflow-y: hidden; overflow-x: hidden;}

Hej Bruno

Tak for din mail, jeg håber du får tid til lidt fiskeri.

Vi prøver at gøre tingene så godt vi kan, og jeg kan fortælle dig at i denne sag var det en email jeg ikke helt kunne forstå og var ved at undersøge hvad kunden mente.

Emailen var sendt til min adresse i min ferieuge, derfor gik der i disse feriedage nogle ekstra dage.

Jeg har talt med kunden og han er godt tilfreds, men der er åbenbart nogle der synes det er sjovt at skyde gråspurve med kanoner.

Kig forbi når du er i området, go dag

Med venlig hilsen / Best regards

Ronnie

Jeg modtog  denne email Fra Grejbiksen/Ronnie her til formiddag -så alt fungere i den bedste orden -det er også mit fulde intryk i helheden - så Ring til rette vedkommende inden man starter enhver form for personlige frustrationer over ikke lige at man  bliver set hørt og forstået -
 
mvh.Bruno Big smile


Redigeret af Bruno Andersen - 05 Aug 2011 kl. 12:52
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 16:16
Hmmmm...
Der er da ingen der skyder gråspurve med kanoner, eller er personlig eller noget.
 
Dedr er en trådstarter der skriver fordi han har en situation der er et prohlem for HAM, og det er vel i grunden meningen med et site som dette at vi så kan hjælpe hinanden.
 
Men lige så snart der f.eks. er et spørtgsmål om grejbiksen er der straks en hel folkehær af rygklappere der fortæller en masse om deres positive oplevelser med samme butik og Ronnie.  Det er jeg ikke i tvivl om er rigtigt, men det var så ikke det trådstarteren havde.
Det skal da også lige nævnes at det er mærkværdigt at Bruno og andre får svar tilbage næsten med det samme, medens trådstarteren må vente til "vennerne" lige har været inde over.
 
Det her har intet med agurketid eller spam at gøre. Det er bare noget med holdninger. En forretning der arbejder med internet kan da som det skrives lave automatisk tilbagesvar når der er ferielukket.
 
Jeg tror iøvrigt at grejbiksen er en OK butik!!
 
/frede
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down