Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ABU forskel på REVO modeller

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ABU forskel på REVO modeller
    Sendt: 04 Aug 2011 kl. 11:53
Hej
 
Jeg kunne tænke mig et nyt baitcasterhjul til kysten, og tænker lidt på et ABU REVO, men det er jo et hav af modeller at vælge imellem. Er det kun mængden af kuglelejer der er forskellen eller?
 
Hvis det skal være til kysten (+andet fiskeri) er der så kun inshore modellen at vælge?
 
Gerne lidt input, da jeg synes mit Shimano cardif 301 er en anelse for stort til alm kyst spin (+ det skal til rep.)
 
Kan sådan et Revo inshore klare noget seriøst geddefiskeri, med store woblere?
 
MVH Frank
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:02
Hej Frank. Prøv at gå ind på yourtube og tjek revo inshore....så vi du se at hjulet uden problemer tager endog meget store fisk.
Mvh Morten
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:41
Hej.

Inshore modellerne er jo saltvandsbestandige, men har til gengæld et par kuglelejer mindre.  Det kan godt mærkes en smule på "kørslen" men ikke noget der gør den store forskel.

Mvh. - Kim -
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:55

Hvor meget er store woblere? Er det tungt jerkbait eller?

Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 08:58
@Marc: Store woblere? jeg ved det ikke endnu, da det ikke er noget jeg dyrker for tiden, men når jeg er færdig med tilbygningen herhjemme, så skal jeg have anskaffet mig en båd igen, og så skulle jeg gerne igang med lidt søfiskeri, men jeg vil da skyde på woblere i 30-60g klassen, eller hvad de nu vejer nu om dage. Lige nu har jeg kun en masse trollingwoblere og de vejer jo nærmest intet (10-20g?)
 
Bare træls at få investeret 1000,- kr i et hjul, der ikke er fremtidssikret ;0)
 
MVH Frank
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres