Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flåd boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Nicklas Raun Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NicklasRaun Avatar

Tilmeldt:: 21 Mar 2009
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicklasRaun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flåd boks
    Sendt: 03 Aug 2011 kl. 00:13

Har længe haft mine Drennan Pike floats og lign liggende og rode rundt i topdelen på en agnspand. Men gad godt have en box a´la Fox F-box men så der kan være en hel del af de store medeflåd. Hva bruger i ?

mvh

Nicklas 

Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2011 kl. 00:41
Plano 3730
Til top
Morten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Jørgensen

Tilmeldt:: 09 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2011 kl. 09:45
Og apropos bokse til opbevaring af flåd !!
 
- findes der en sådan til opbevaring af bombardaflåd ???
 
(Undskyld jeg lige brugen din tråd, Nicklas)
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2011 kl. 12:30
Til bombarda bruger jeg en Plano 3570
Til top
Nicklas Raun Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NicklasRaun Avatar

Tilmeldt:: 21 Mar 2009
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicklasRaun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2011 kl. 13:05
Helt i orden de har jo nogenlunde samme irreterende størrelse som geddeflådene
Til top
Morten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Jørgensen

Tilmeldt:: 09 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 09:59
Plano 3570 er ALT for stor til mit brug ! Confused
 
Jeg efterlyser en boks eller lign., hvor der kunne være plads til måske 3-5 bombardaflåd!
 
- og som kan medbringes ved vandet, uden at man behøver at have årskort til fitness dk eller lign. Wink 
Til top
Michael Gramkow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Granne

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Granne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 11:07
Til top
Morten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Jørgensen

Tilmeldt:: 09 Nov 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 11:26
Tak for det, Michael Clap.
 
Det kunne godt være løsningen.
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 19:41
Morten -
 
kender du en som arbejder på maskifabrik - så spørg om han ikke kan tage nogle af de plastik rør som man får når man køber skærende værktøj - de findes i store og små, runde og firkantede, og så kan de justere i længde da de er 2 delte og skydes sammen, en nem og "billig" løsning fuldt på højde med hvad du kan købe dig fattig i på grejmarkedet.


Redigeret af fiskefreak - 04 Aug 2011 kl. 19:47
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:54
Citat: Morten Jørgensen

Plano 3570 er ALT for stor til mit brug ! Confused
 
Jeg efterlyser en boks eller lign., hvor der kunne være plads til måske 3-5 bombardaflåd!
 
- og som kan medbringes ved vandet, uden at man behøver at have årskort til fitness dk eller lign. Wink 
Der kan præcis være 6 Milo 20 g. bombardaflåd i en Plano 3570, at du finder den alt for stor, det forstår jeg ikke, men måske du har kigget på en forkert boks...  Men bevares, det kan da også skyldes, at du bare har mega tynde spagetti-arme siden du finder en boks, der er 23 cm lang og 12 cm. bred for en uoverkommelig opgave.
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2013 kl. 06:49
Fluer.dk har da Fisker Designs "Bombarda Organizer"
http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/233-fluefiskeri/3076-bombarda-organiser-fra-fisker-design/
som de sælger med og uden indhold.
Mvh
Torben
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2013 kl. 07:16
Til vade fiskeri har jeg mine bombardaer i en lidt større no-name æske i ryglommen, som er forholdsvis flad, men lige lang nok til at der kan være bombardaer. Æsken er selvfølgelig med rumdeling på langs af æsken.
 
Kan godt lide at have lidt at vælge imellem. Til bombardaer har jeg prøvet både Nestea flasker (de har en stor åbning) og deciderede flådrør, men det er bare lidt for bøvlet lige at få fundet det helt rigtige flåd frem med kolde fingre og det ender som regel med at jeg taber nogle i vandet. Ikke så fedt når man kun har synkende flåd...
 
mvh Frank
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2013 kl. 07:49
Citat: Stone05

Citat: Morten Jørgensen

Plano 3570 er ALT for stor til mit brug ! Confused
 
Jeg efterlyser en boks eller lign., hvor der kunne være plads til måske 3-5 bombardaflåd!
 
- og som kan medbringes ved vandet, uden at man behøver at have årskort til fitness dk eller lign. Wink 
Der kan præcis være 6 Milo 20 g. bombardaflåd i en Plano 3570, at du finder den alt for stor, det forstår jeg ikke, men måske du har kigget på en forkert boks...  Men bevares, det kan da også skyldes, at du bare har mega tynde spagetti-arme siden du finder en boks, der er 23 cm lang og 12 cm. bred for en uoverkommelig opgave.
 
LOL
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2013 kl. 08:18
Jeg har også et flådrør i hårdt plast med låg i begge ender til bombardaer. Lidt afhængig af tykkelsen, kan der være op til 6 flåd i røret, når man vender halvdelen den modsatte vej. Der har jeg både et par bombardaer + lidt forskellige wagglerflåd o.lign. hvis jeg vil fiske med naturlig agn. Røret har jeg så skåret til i længden, så det passer 100pct til længste flåd i samlingen. Passer perfekt i vadejakken.

Redigeret af Keis - 27 Feb 2013 kl. 08:19
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2013 kl. 10:33
Hej
Kender du en, som spiller badminton, har han sikkert et rør til bolte med låg i begge ender. Så kan du afkorte det i den længde, du har brug for.

Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2013 kl. 16:32
Hejsa
Jeg bruger et  penalhus til mine flåd, de kan fås' i flere størrelser både de runde hvor de ligger løst og de "firkantede" hvor der er plads til at sætte dem fast.
Og hvis man kigger sig lidt omkring, kan man få dem til en 20,- på udsalg...
Eks.
http://www.heaven4kids.dk/Skole-og-Fritid/Penalhuse/Angry-Birds-Penalhus-3

http://www.bog-ide.dk/republic-penalhus/c-24/p-143266/#!143266

Der kan dog også købes deciderede "flåd" mapper/tasker .

http://www.fiskogfang.dk/shop/taske-6752p.html

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum