Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

endnu et skydehovede problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: endnu et skydehovede problem
    Sendt: 27 Jul 2011 kl. 11:37
hej..
 
jeg kunne godt tænke mig at prøve et andet skydehovede men er ikke helt klar over hvilket, jeg har en loomis stinger 13# 8/9 og fisker i skjern Å og bruger kun underhånds kast. i øjeblikket bruger jeg Guideline Power Taper F/s3. nogen der har et forslag eller to til hva der bare virker 100 % så jeg kan dække mit fiskeri her i sommer perioden.
 
 
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2011 kl. 12:11
Hej Dennis,
 
Korsholm kører for tiden med et fantastisk godt tilbud, hvor du kan købe to skydehoveder fra Rio for 299,-. Hovederne er meget velkastende og egner sig særdeles godt til Skjern Å. Køb dem i klasse 11 og klip dem ned, så de passer til din Stinger. Så får du et kort og funktionelt skydehoved. Til sommerfiskeriet vil det være oplagt med et flydende hoved kombineret med i et fast intermediate eller S1/S2 alt efter dit temperament.
 
Se nærmere her:
 


Redigeret af TT101 - 27 Jul 2011 kl. 12:12
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres